1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Little Things del 22

Av Sofie Malik - 30 juni 2013 08:00

   

              ~Emilias Perspektiv~

 

Jag kollade runt och såg alla killarna och El. Dom verkade oroliga, Harry mest jag försökte le lite för att visa att jag va glad att dom va här med mig, fast kunde inte le så mycket för hade så ont i huvudet det gjorde jätte ont när jag rör mig, men ett litet léende fick jag fram, alla log tillbaka, dom pratade lite tyst med varandra och jag lyssnade på. Harry satt brevid mig och kollade på mig och han höll min hand. Jag kollade på honom också Dom andra pratade och jag och harry bara kollade på varandra, Sen efter kanske en halv timme kom en doktor in och sa att dom skulle gå för att jag behövde vila... Jag behöver inte vila?! Jo kanske men jag vill att harry ska vara här hos mig! Men innan han gick ut så sa han "I will come to you later after the concert. I promise I can stay here with you later!" Jag log mot honom som svar sen gick han ut och dom andra också. Dokorn gick också ut han sa att jag skulle typ ringa eller något om jag ville nått jag nickade som svar och doktorn gick ut ur mitt rum och stängde dörren. Jag lutade huvudet bakåt på kudden och försökte sova lite, jag ville bli bättre snart så jag kunde vara med harry igen!

                    ~Harrys Perspektiv~

Vi va tvugna att gå för att hon skulle vila, jag ville inte gå men jag gick ändå. Vi åkte till konsert huset på väg dit satt jag i bilen helt tyst och tänkte på emilia. När vi gick in i konserthuset så skulle vi byta om lite snabbt innan konserten skulle börja. Jag kunde inte sluta tänka på Emilia och jag tror killarna märkte det för dom typ pratade med mig hela tiden om massa olika saker. Jag typ bara svarade lite korta svar för jag orkade inte prata så mycket just nu. Vi satt i en soffa som va i huset och pratade ltie, inte jag då men jag lyssnade på. Det är bara 5minuter tills vi ska ut på scen, vi hörde redan fansen skrika sig hesa, och vi hade inte änns kommit ut på scen ännu. och nu skulle vi ut på scen vi stog bakom scen och nu ska vi gå in på scen, så det gjorde vi... Vi började sjunga och dem flesta directioners sjöng med. Det fick på lite bättre hurmör när vi började sjunga, vi har alltid jätte kul på scenen och det fick mig på lite andra tankar inte bara på Emilia. När vi hade sjungit alla låtarna så gick vi ner för scenen och jag sa till Killarna och El att jag skulle Till Emilia och att dom fick följa med om dom ville, och det ville dom så vi tog på oss jackorna och satte oss i Louis bil, och körde till sjukhuset, När vi framme gick vi in i rummet där hon va förut och hon va där nu också. När vi kom in i rummet kollade hon på oss, och log lite större än innan när vi gick hon kanske mådde bättre nu hoppas det. jag gick och satte mig på samma plats som jag satt på innan brevid Emilia och killarna och El satte sig i soffan som fanns lite längre in i rummet. Jag frågade hur hon mådde och hon sa "Better" Jag blev så glad när hon sa de, jag log mot henne igen hon log tillbaka. Sen satt vi och pratade jätte länge och skrattade gjorde vi oss inte bara jag och Emilia, alla :) Jag hoppas hon mår tillräckligt bra imorgon så hon kan följa med oss till hotellet, hon kanske måste vara på rummet och vila men det är bättre där än här för det är ju närmare till hotellet från konserthuset. 

---------------------------------------------

Hur har ni det? Snällla fråga frågor på min frågestund! Skulle vara jätte snällt! Och komentera gärna här!! :D x <3 Kraam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards