1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2013

Little Things del 29

Av Sofie Malik - 14 augusti 2013 21:59

     

                 ~Emilias Perspektiv~

-Nästa dag- 

Jag vaknar av att höra Harrys röst, jag öppnar ögonen och ser att Harry pratar i telefon utanför sovrummet, dörren är på glänt därför ser jag honom... Jag reser mig upp och går ut till Harry, han vände sig om och log när han såg mig jag log tillbaka och gav honom en kram och han kramar mig tillbaka samdigt som han sa hejdå med den personen han pratade med, han la på luren och jag sa "Who was it?" Han log och sa "Louis, He just wanted to talk" Jag nickade sen sa Harry "Breakfast?" Jag nickade och gav honom en lätt puss på munnen. Vi gick ut till köket och där stog redan all frukost klar. Vi satte oss och började äta.

-Efter frukosten och en timme efter det-

Vi hade gjort oss klara och stog vid dörren på väg till min farmor och farfar. Jag öppnade dörren och tog tag i Harrys hand, vi gick ner på gatan och riktade våra fotsteg mot farmor och farfars hus. Huset låg inte så långt borta så därför vi vi framme väldigt snabbt och jag ringde på dörrklockan, fortfarande hand i hand med Harry. Dörren öppnades och jag såg både farmor och farfar stå där och log stort vi log tillbaka. Jag gick fram och kramade dom och jag fick kramar tillbaka, Farnor drog in Harry i en kram också men farfar bara sträckte ut handen och Harry skakade hans hand. Sen sa farmor "Ska vi sätta oss ner och fika?" Jag nickade ch sa vad farmor hade sagt till mig på engelska till Harry så han skulle förstå också. Sen gick vi och satte oss jag satt brevid Harry och Mittemot Farmor och Farfar. Jag tog tag i Harrys hand och flätade ihop våra fingrar. Farmor hade bakat en tårta. Vi satt och fikade rättså länge och pratade lite, Harry förstog nog inte så mycket, för farmor och farfar kunde inte så mycket engelska så vi pratade mest på svenska. Men om vi sa något intressant eller något viktigt så översatte jag åt Harry. Jag försökte förklara allt men farmor och farfar pratade mer och mer och va nästan aldrig tysta, så det va lite svårt. Men det va nog för att dom hade mycket att berätta och saknat mig, jag har saknat dom också så jag tycker det va kul att träffa dom. När vi hade fikat klart satte vi oss i soffan och farmor satte på tv:n. Vi satt i soffan och pratade fler timmar.

-Klockan 21.00-

Farmor och farfar verkade vara trötta på att prata nu så jag sa "Jag tror att vi måste gå hem" dom nickade och vi alla gick mot dörren, vi sa hejdå och gick ut. Det ända som lös upp vägen va några få gatolycktor, det va faktiskt väldigt fint. 

                  ~Harrys Perspektiv~

Nu va vi påväg hem till hotellet, vi hade faktiskt väldigt kul idag, fast jag förstog inte så mycket av vad dom sa men det va ändå kul att få träffa hennes farmor och farfar. Jag tog tag i hennes hand och vi flätade ihop våra fingrar. Vi gick igenom mörkret och va strax hemma till hotellet, Vi öppnade dörren till vårt rum och tog av oss skorna och jackorna. Jag frågade "Do you want some tea?" Hon nickade och jag gick ut till köket och Emilia satte sig i soffan. Tet va klart snabbt och jag hälde upp två koppar med te. Jag gick och satte mig brevid Emilia i soffan och gav henne en av kopparna med te. Hon tog emot den och sa "Thanks" jag bara log mot henne som svar och hon log tillbaka, vi satt och pratade när vi hörde ett "Boooom" utanför vårt fönster jag sprang dit för att kolla dit och kolla vad som hände. Jag såg en grupp av tonåringar som hade skyltar där det stog "Harry I love you! Emilia dont deserv you she's ugly" och t.e.x "EMILIA LEAVE HARRY ALONE, YOU ARE UGLY AND NOT BEAUTILFUL" jag drog för gardinen för att jag ville inte se skyltarna, det va mest bara elaka saker på dom, och det va allt strunt prat, Emilia va visst vacker och hon är inte ful! jag klarar inte av att läsa sånt, jag fattar inte hur fans kan vara så elaka mot dom deras idoler älskar! Dom som inte acepterar att vi älskar våra flickvänner och inte kommer göra slut med dom bara för att några fans vill det, dom är inte riktiga fans, riktiga fans är glada för vår skull, och stöttar oss i allt! Vi älskar alla våra fans men vissa är elaka mot dom vi älskar och det är inte snällt... hatet sårar verkligen alla! Jag gick tillbaka till Emilia och hon undrade vad som hände där ute, jag sa bara att det va några fans, sen fortsatte vi att prata. Tills vi blev trötta och gick och la oss. De är en underbar känsla när man får somna brevid den man älskar. 

-------------------------------------------

En till del har ni här! Kanske inte så spännade men ändå :) hoppas ni gillar den <3 inte jätte lång men inte jätte kort heller. Minst 2 komentarer till del 30 :) jag älskar att få komentarer det gör mig så glad! 

 

 
 
Ellinor Lindhe

Ellinor Lindhe

16 augusti 2013 12:14

Fin blogg du har! :)

http://eiight.blogg.se

Sofie Malik

17 augusti 2013 11:43

Tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards