1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

Little Things del 27

Av Sofie Malik - 10 juli 2013 18:30

   

               ~Harrys Perspektiv~

När vi äntligen va framme i sverige gick vi av planet och hämtade våra väskor, När vi hade fått tag på våra väskor gick vi ut en bakväg för vi ville inte ha en massa fans springa fram till oss just nu. Emilia hade ringt Emma och sagt att hon skulle möta oss bakvägen och de gjorde hon också. Emilia sprang fram till Emma och kramade henne, jag förstår ju att dom saknar varandra så jag fattar varför hon sprang emot henne. Jag gick lungt efter påväg mot dom.

               ~Emmas Perspektiv~

Jag är så glad att se Emilia, det va jätte länge sen vi träffades sist och nu skulle hon och Harry vara här i en vecka! Emilia sprang emot mig och gav mig en kram som jag besvarade. Hon sa "Jag har saknat dig Em" Jag fick ett léende på läpparna och svarade "Jag har saknat dig också!" Vi slutade vår kram och jag såg att Harry kom gående emot oss. Jag kollade på Emilia och såg att hon log, jag log mot henne också. När Harry hade kommit fram till oss sa Emilia "Ja Em, här är Harry på riktigt" Jag skrattade åt det hon sa och sen sa jag "Ja, det ser jag. Omg!!" Jag går fram till Harry och kramar han. När jag hade kramat han sa Harry "English?" Jag kollade på Emilia och vi började skratta lite tyst och Harry började också skratta, sen gick Emilia fram till Harry och sa "I just said that you are Harry, And she said Yes I can see that, omg!!" Han skrattade och svarade "I understand when she said omg!" Vi började skratta och sen gick vi mot min bil.

               ~Harrys Perspektiv~

Det tog inte så lång tid tills vi va framme vid vårt hotell, Vi gick in till reseptionen och bad om att få nycklen vilket vi fick. Vi tog hissen upp till våning 5 där vårt rum va, Jag hade tagit nycklen så jag gick  först men Emilia gick presic bakom mig och hon höll min hand. Emma gick brevid Emilia. När vi va framme vid vår dörr låste jag upp och rummet va väldigt stort och jätte fint! Vi satte ner väskorna i tv:rummet det va det som va närmst dörren så därför gjorde vi det, sen gick vi vidare och kolla igenom rummet, det va ett sovrum med dubbel säng och soffan va en bäddsoffa, ett rättså stort kök och ett badrum och en rättså stor balkong. När vi hade kollat igenom hela rummet sa Emma "Jag ska låta er packa upp lite och så, men vi kanske gå ut och äta något?" Och Emilia svarade "Ja det kan vi messa mig när du är klar och så" Jag fattar inget som vanligt så jag sa "English thanks? I want to know what you are talking about" Dom började fnissa och jag log sen sa Emma "We are going out to eat today if it is okey with you?" Och jag svarade "Yes it is okey with me!" Vi log alla mot varandra sen sa Emma hejdå och gick ut ur vårt rum. Jag gick till Emilia och kramade henne. Hon kollade upp på mig och jag kysste henne lätt på läpparna! Sen gick vi till sovrummet och började packa upp väskorna vi hade med oss. 

                   ~Emilias Perspektiv~

När vi hade packat upp allt så va klockan inte så mycket och vi skulle ju äta sen i kväll så det va en stund tills dess. Harry och jag gick ner dit där vi hämtade nycklen och ut på gatan, Vi hade på oss solglasögon med hopp om att ingen skulle känna igen oss. Vi gick till baksidan av hotell och där fanns en pool och en gräs plätt vi hade inte badkläderna med oss dom va där uppe så vi gick till gräsplätten och där fanns det en låda med bollar, vi tog en fotboll och började spela lite, Jag är jätte dålig på fotboll men Harry försökte lära mig lite. Det går inte jätte bra men Harry är super duktigt på det så jag kan ju lite mer nu än förut. Vi sprang runt efter bollen i kanske 1 timme och skrattade mycket gjorde vi,  När vi va trötta på att spela (Hmm ja spela... Ja...) fotboll gick vi upp på vårt rum igen och satte oss i soffan jag tog tv kontrollen och satte på tv:n nyheterna kom på, Jag orkade inte byta kanal så vi kollade vidare på nyheterna, det va inga roliga nyheter och det va ju på svenska så Harry förstår nog ingetalls. Jag bytte kanal för det kanske är roligare om Harry förstår något, Jag bytte till en musik kanal för det va inget annat roligt på tv. Just nu spelades Olly Murs Dance with me tonight" Harry började sjunga med och jag också typ lite tyst för mig själv. Plötsligt vibrerade min mobil, ett sms från Emma.

Från: Emma :)

Hej, Hur har ni det? Jag är klar för att äta något nu om ni vill, men det är ju lite tidigt men om 2 timmar kanske? Eller vad tycker du/ni? :) 

 

Till: Emma :) 

Hej, Vi har de bra, dudå? Vi är nog också klara snart Ja om 2 timmar blir perfekt jag ska säga det till Harry :) 

 

Från: Emma :) 

Jag har det bra xD Okeej då ses vi då jag kan hämta er utanför ert hotell :)

 

Till: Emma :) 

Ja det gör vi, ses :) 

Jag la undan min mobil och sa att vi skulle va klara om 2 Timmar. Sen satte vi oss i soffan igen och lyssnade på låtarna som kom på kanalen, Jag hade mitt huvud på Harrys axel och han pussade mig på huvudet lite då och då. Nästa låt på kanalen va One Direction One Thing och Harry sjöng med hela låten och jag satt bara och njöt av hans finfina röst. När låten tog slut stängde vi av tv:n och vi satt bara där och pratade om allt möjligt. När vi hade suttit och pratat och sjungit i 1 timme så gick vi och gjorde oss klara. Jag gick in till badrummet och tog en snabbt dusch. När jag va klar gick jag in i vårt sovrum och skulle byta om, det fick bli ett par shorts och mitt peace linne. Harry hade redan bytt om han hade ett par chinos och en vit tröja. Jag plattade mitt hår och tog på lite mascara, Harry va redan klar och stog vid dörren med skorna på sig och jag skyndade mig till han och tog på mig mina skor. Emma skulle komma om en kvart så vi satte oss i soffan igen och väntade.

-------------------------------------------

Här har ni del 27. Vad tycker ni? Minst 2 komentarer innan del 28 kommer ut! :) xx Ha de bäst!

 
 
Ingen bild

Tilde (:

17 juli 2013 17:38

ASDFGHJKLÖÄ!!!!!!!!!!!!!!

Ä.L.S.K.A.R D.E.N .H.Ä.R

AAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

NÄÄÄÄÄÄÄSTAA DEEEL!!!!!!!!!!!
VILL HAAAAA DEL 28 NUUU!!!!!!!!!!! :3

//kram Tilde (: <3

Sofie Malik

18 juli 2013 11:24

Det betyder jääääätte mycket att höra(läsa)det! Kommer del 28 när jag fått två komentarer :DD :C C: ge gärna förslag på vad som ska hända i del 28 :D
Kraaam sofie

 
Ingen bild

Wilma

18 juli 2013 20:59

FÖRLÅT, för jag inte kommenterat sim lovat. Har varit borta mycket och har inte haft tillgång till internet. Sim vanligt var det super:)

Sofie Malik

21 juli 2013 22:03

Taack, betyder super mycket att få läsa det!! Kommer tyvär inte en ny del på några veckor för jag ska bort i två veckor.... jag kan nog göra en liten del men hinner inte göra en lång! Sooooorrrry

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards