1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 7 juli 2013

Little Things del 26

Av Sofie Malik - 7 juli 2013 10:00

     

                   ~Emilias Perspektiv~

Jag hade fått ont i huvudet av allt skrikande från fansen... Så jag och El hade satt oss en bit bort ifrån scenen och bara pratade. När konserten va slut kom killarna ut till oss och Harry satte sig brevid mig och frågade varför vi gick. Jag sa att det va för jag fick ont i huvudet av alla skrik och han nickade förstående. Sen såg han oroligt på mig och jag sa "I'm better now" Jag såg hur han sken upp lite för sig själv och jag log mot han. Vi hade inget planerat på resten av kvällen så vi satte oss i bilen och körde emot hotellet, och när vi kommit fram gick vi upp på våra rum och satte oss framför tv:n alla och killarna började spela fifa. Jag och Eleanor satte oss i soffan bakom tv:n killarna satte sig framför tv:n på golvet och det visade sig att några av dem är lite dåliga förlorare, När tillexempel harry förlorade emot Niall, blev han rättså sur (på skojj) och han gick och satte sig brevid mig och jag satte mig i hans knä, Killarna fortsatte att spela tills dem blev trötta på det och vi satt och kollade på när dom typ började låtsas bråka. Det va väldigt kul faktiskt, När dom va klara med att spela så va alla hungriga och vi bestämmde oss för att gå ut på balkongen och grilla vi tog fram grillen och sakerna vi skulle ha och tände på grillen. När grillen va klar la vi på köttet vi skulle grilla och det tog inte så log tid tills allt va klart. Vi Satte oss vid bordet som Eleanor Och Louis hade dukat och började äta. När vi hade ätit klart så gick Zayn , Niall och Liam till sitt egna rum för klockan va rättså mycket och vi gick och la oss. Jag vaknade nästa morgon för att min mobil ringde det va mamma.

-Hej, Mamma.

-"Hej Gumman, Jag hörde att du skulle ta med dig Harry till sverige efter konserten ska vi beställa biljetter?"

-Ja om du vill så får du.

-"Okeej då gör jag det, hur länge ska ni va borta?"

-En vecka kanske?

-"Ja det är nog bra, men jag måste gå nu, hej då gumman"

-Okeej Hejdå.

Med dom orden la vi på och Harry vaknade.

-3 Dagar senare och mini turnén är över-

Harry och jag hade åkt hem till mig för att packa nya saker och lämna dom gamla. När vi öppnade dörren kom mamma och pappa fram till hallen och kramde mig först sen Harry också. Sen kom Anton fram till oss också och kramade mig han också och harry, presic som mamma och pappa. Vi pratade lite i hallen innan Harry och jag gick ner för att packa. Mamma frågade hur vi hade haft det och om jag fortfarande hade ont i huvudet. Jag skakade på huvudet som svar och sa att vi hade haft det jätte bra och Harry nickade instämmande. Sen gick jag och Harry ner till mitt rum och jag började packa. Harry hjälpte mig lite och när vi va klara så hade mamma gjort lunch till oss så vi gick upp och satte oss vid bordet för att äta, efter lunchen skulle vi åka hem till Harry så han också fick packa lite saker. Pappa började prata om massa saker från himmel till jord. När vi hade ätit klart frågade jag "Ska vi bo hos farmor och farfar eller i en annan lägenhet i närheten?" och pappa sa "Vi har hyrt ett hotell rum på samma gata som Emma bor på och det är ju bara en gata bort från farmor och farfars hus. Emma ska träffa er på flygpplatsen när ni landar." Jag nickade förstående och jag fick en lapp med vårt hotells namn på så jag inte skulle glömma det, sen gick vi och hämtade mina väskor och vi gick och tog på oss våra jackor och skorna, När vi hade sagt hej då till min familj satte vi oss i Harrys bil och vi körde hem till han. När vi va framme gick vi in i huset och Han gick till sovrummet för att packa ner lite nya kläder och sånt... Han skulle inte ha med sig så mycket, så det gick rättså snabbt. Innan vi skulle åka va det några timmar kvar och vi hade inget att göra för Harry hade redan packat klart så vi satte oss i soffan och satte på tv:n och kollade på något konstigt program, de va konstigt men roligt vi skrattade rättså mycket hehe.När klockan började bli tid för att åka satte vi oss i hans bil igen och vi va påväg mot flygplanet. Klockan va 20.00 flyget gick 21.30, När vi va framme vid flygplatsen gick vi och checkade in och lämnade in våra väskor. Sen gick vi till del gate'n vi skulle till och satte oss där och väntade på att planet skulle landa så vi fick gå på. Jag kände att jag va trött för vi va uppe rättså länge igår, Jag lutade mitt huvud på Harrys axel. Harry pussade mig på huvudet lite då och då. Det kom fram några fans till oss som ville ha Harrys autograf och få ett kort med han och fan'et. Vissa ville ha ett kort med mig och Harry också, vissa inte fast det va inga som sa något elakt till mig det gjorde mig jätte glad faktiskt. När alla fansen hade gått ifrån oss så hade planet presic landat och vi gick ombord och om 20 minuter va vi påväg till sverige. Harry och jag satt och pratade nästan hela vägen till sverige om allt möjlligt.

------------------------------------------------------

Här har ni del 26 vad tycker ni? Minst 1 komentar för del 27!  Ha det bäst xx

 

 
 
Amanda

Amanda

7 juli 2013 15:44

Jättebra del :)

SV; Har faktiskt skrivit del 4 förut, men har haft fullt upp så jag har inte kunnat lagt ut det. Men jag ska kolla genom det, sen kommer det ut :)
Ha det bra!

http://onednovells.bloggplatsen.se

Sofie Malik

7 juli 2013 17:40

Tack, Okeej ska kolla in den sen ;D

 
Ingen bild

Wilma

8 juli 2013 11:23

Den var super!
Längtar till nästa:)

Sofie Malik

8 juli 2013 12:22

Tack, Betyder jätte mycket att få höra (läsa) det, det betyder en massor!! :D x

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards