1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Strong del 2

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!!

HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU! 

Om bara några timmar är jag framme!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

Några timmar senare va jag framme i London. Jag gick av flygplanet och de va en varm dag solen sken. Jag ringde en taxi och åkte till min nya lägenhet. Jag betalade taxin, tog mina väskor och gick in i lägenheten, den ser större ut i verkligheten än va den gjorde på internet. Men de gör inget. Jag gick runt och kollade alla rummen i lägenheten och när jag hade kollat alla rummen så började jag packa upp så att jag kunde känna mig lite mer "hemma" eller vad man kan säga. Efter några timmar hade jag packat upp de mesta och jag gick ut för jag tänkte leta upp nån mat affär så jag kunde laga mat, började känna att jag blev lite hungrig. De tog inte lång tid innan jag hittade en bra liten affär i gång avstånd får min lägenhet. Jag gick in, de va inte så litet. De va rättså stort. Jag gick och letade efter något som såg gott ut och gick till kassan. Just nu köpte jag bara saker till lunch och middag jag får gå dit imorgon också. Jag va påväg hem och såg några fotografer nere vid stranden (Jag bor i gång avstånd till stranden) och jag blev nyfiken och undrade vad de va som hände. Men orkade inte bry mig just nu. Jag bestämde mig för att gå hem och äta lunch sen gå dit och sola, och se va de va som hände där. Jag hade precis ätit klart min lunch när jag hör att min mobil ringer, Jag svarar:

-Hej, vem är de?

"Lea de du sa till oss på flygplatsen..... 

de blev tyst i luren och jag förstod att de va mina foster föreldrar. Jag la på och tänkte att om jag byter nummer så kommer dem inte kunna störa mig mera... Jag bestämde mig för att gå till nån mobil affär efter jag hade varit på stranden och byta nummret för nu när jag har kommit till London och ska börja mitt nya liv vill jag inte att dem ska störa mig och påminna mig om sverige. Jag vill lägga allt de bakom mig nu och för alltid. 

Jag va klar och påväg ut för att gå till stranden och se vad de va som hände där innan. När jag kom ner va de mer fotografer än innan, jag skyndade mig ner dit utan andledning. Försökte komma fram mellan alla tonårs tjejer och killar som va där. Till slut kom jag fram, de va massa folk. Jag stannade och kollade upp. De som alla va där för va pojkbandet "One Direction" Jag stog längst fram och såg dem. Dom va inte precis fula om man säger så! Dem va välidgt söta! Min blick fastnade på en av dem. Den blonde. Jag vet inte vad dem heter vet bara att dem finns, Vet typ inget om dem. Min blick ville inte gå bort från han. Han märkte att jag "stirrade" på honom och han log och stirrade tillbaka. Jag log också. Jag såg att Han tog upp något ur fickan och de såg ut som en lapp, han skrev något på den och när dem skulle gå tillbaka dit dom skulle gick han förbi mig och gav mig lappen lite diskret så inga fotografer skulle märka något. Och han lyckades inga fotografer märkte att han gav mig en lapp och inte heller några av fansen. Jag log och la lappen i min ficka för ville inte öppna den nu här bland alla deras fans, vem vet vad de kan stå på den? 

Jag gick till en mobil affär som jag hittade i närheten när alla fans och fotografer hade gått sin väg. Jag fick ett nytt nummer och nu kunde inte mina hemska foster föreldrar kontakta mig igen. Jag gick hem med ett leende på läpparna och satte mig i soffan i min lägenhet som redan va där när jag kom innan idag. Jag kom på att jag hade fått en lapp och tog upp den och läste de stog: 

HI, If you have boring sometime call me? 

(och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) 

Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heej! tråkig del jag vet men ändå de blir nog bättre snart förhoppningsvis. och sorry för att det inte blev någon del förra lördagen! Komentera? Gilla? tack! 

 
 
Ingen bild

denice

15 december 2013 15:38

Asssssså omg omg omg hittade detta inlägg helt random och jag döööööör du har Niall's nr omg omg jag älskar han omg kan jag please få det snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla snälla ber dig omg om du vill ge mig det så kan du kika mig på 1Denice1D

Sofie Malik

16 december 2013 19:56

Jag Har inte hans nummer hhaha. Asså kom inte på något random nummer att skriva när jag skrev inlägget! Sorry!! Xx

 
Mrs. Tommo^^

Mrs. Tommo^^

15 december 2013 20:00

Jätte bra del bby!! Hahh älskar den ;))
Kan inte vänta tills nästa❤️❤️

http://www.svenska1dlover.bloggplatsen.se

Sofie Malik

16 december 2013 19:57

Haha tack bby! Förhoppningsvis kommer den på lördag:) kanske om jag hinner en extra lång för de är ju jul :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Av Sofie Malik - 27 november 2013 20:20

Hej! jag har som ni nog märkt slutat skriva fanfics, men en av anledningarna är att jag inte tycker om min gamla fanfic, men nu har jag tänk och funderar på att göra en ny fanfic som för hoppnings vis blir bättre och därför roligare att skriva, vad t...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards