1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 17 december 2013

Strong del 3

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me?

(och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD)

Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

 Jag vaknade och kollade på klockan: 10.00 jag bestämde mig för att gå upp och äta frukost. Jag ställde mig och lagade pannkakor. Jag hade ingen annan mat hemma, bara saker hemma till att göra pannkakor så de fick bli de. När jag satt och åt försökte jag komma på något att göra resten av dagen och jag kom fram till att jag skulle gå till stan och shoppa och köpa mer mat. Stor handling. När jag hade ätit klart gick jag upp och hämtade min plånnbok och gick sedan ner till stan. Jag gick runt flera timmar och letade efter först kläder och smink o sånt. Här i London är de helt andra affärer än vad de är i sverige så jag var nyfiken och gick runt i alla affärer jag hittade. De tog tid men till slut hade jag gått runt i alla affärer och köpt några kläder. Nu va jag på väg in mot mat affären och skulle handla mat. När jag hade kommit in i affären såg jag massa fotografer. Jag gick fram dit för att se om de va one direction som va där, som dem va på stranden bland alla fotografer. Jag hade rätt de va de. Inte alla i bandet men Två av dom och två livvakter. En av dom va han som gav mig lappen och den andra hade lockigt hår. Jag vet inte vad dem heter... Jag kollade på han som gav mig lappen och han märkte att jag va där och log mot mig. Jag log tillbaka och sen gick jag vidare och tänkte handla mat för de va ju det jag kom dit för. När jag va hemma igen och hade packat upp allt jag hade köpt satte jag mig på soffan och tänkte lite. Ska jag ringa Honom, eller inte? ska jag? eller inte...? Jag ska ringa honom... Ja de ska jag. Nu.

*De går 3 singnaler innan han svarar*

"Hi It´s Niall"

"Hi, You gave me your number yesterday, and I have boring so I call you" 

"Ohh... Hi! What´s your name?"

"Lea, Lea Nilsson" 

"Sweet name Lea!"

"Haha, thanks, and you are Niall?" 

"Yes I am. What are you doing today?"

"Nothing I think. I´m home alone and have boring"

"Ok, Do you want to do something then?"

"Yes, okey. When and where?"

"At my home with the boys? 18.00?"

"Ok, where do you live?"

"I can pic you up, just text me where you live."

"ok, bye"

"bye"

Jag la på samtalet med ett stort leende på läpparna. Jag va väldigt glad att jag bestämde mig för att ringa honom! Jag smsade honom min adress och sen la jag min mobil på laddning och kollade klockan: 16.00 Jag har gott om tid på mig för att göra mig klar. Jag bestämde mig för att gå och duscha. När jag hade duschat gick jag och letade efter några fina kläder. Efter ett tag hittade jag dem perfekta kläderna, inte för fina och inte för fula. Ett vitt linne med ett peace tecken och ljusa jeans. Jag gick in i köket och letade efter något att äta för ville äta något innan jag skulle till Niall för jag vet inte vad vi ska göra. 

Klockan 17:50 gick jag och tog på mig min jacka och mina skor. Jag hade gjort allt jag skulle göra innan Niall hämtade mig så jag bestämde mig för att gå ut och vänta. Och ca 10 minuter senare kom en svart bil med tonade rutor så man inte kunde se in. Dörren öppnades och i bilen satt Niall. Jag log. Satte mig i bilen och sen åkte vi iväg hem till han och resten av killarna i bandet.

---------------------------------------------

kanske inte är så mycket längre men jaja. bättre än inget! Och FÖRLÅT att jag inte la ut den igår men jag va borta hela dagen! så lägger ut den nu istället.

Komentera? Gilla? :* puss o hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Av Sofie Malik - 27 november 2013 20:20

Hej! jag har som ni nog märkt slutat skriva fanfics, men en av anledningarna är att jag inte tycker om min gamla fanfic, men nu har jag tänk och funderar på att göra en ny fanfic som för hoppnings vis blir bättre och därför roligare att skriva, vad t...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards