1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

Little Things del 28

Av Sofie Malik - 9 augusti 2013 21:03

         

                  ~Emilias Perspektiv~

Det ringde på dörren och ringklockan ringde... Både Harry och jag gick mot dörren och öppnade, när jag öppnade dörren möttes vi av en glad Emma. Jag kramade henne och hon kramade mig tillbaka sen kramade hon Harry också. Sen gick vi ut till Emmas bil och vi körde iväg någonstans jag inte har varit på förut, bara Emma hade varit där innan men det va jätte fint och inte så mycket folk vilket är bra för då kanske inte det kommer så många fans fram till oss. Iallafall, vi gick och satte oss vid ett bord och det kom fram en servetris till oss. vi beställde mat och när vi hade beställt maten satt vi och pratade tills maten kom. När vi ätit klart maten satt vi och pratade lite till. Emma berättade vad som hänt i henne liv medans jag va borta och jag berättade vad som hänt i london och vad harry och jag hade gjort. Det hade börjat mörkna ute och vi bestämde oss för att gå hem. Emma körde oss till vårt hotell och sen sa vi hejdå och Emma körde hem till sig igen. Både Harry och jag va trötta så vi gick och la oss. vi bestämde oss för att hälsa på Farmor och Farfar i övermorgon för imon ville vi bara vara hemma och typ chilla.

                  ~Harrys Perspektiv~

Jag vaknade av ett mullen utanför fönsteret, jag gick försiktigt upp och kolla vad som hände och jag märkte att det regnade och oskade rättså mycket, det blir nog en mysig dag idag, jag tycker att det är jätte mysigt att typ kolla på film och bara prata när de regnar och oskar ute. vi får väl se vad vi ska göra... Jag drog för gardinen och gick och la mig i sängen en stund till innan jag tänkte gå upp och fixa frukost. En stund efter vaknade Emilia och jag sa "God Morning sweetheart" hon kollade trött på mig och sa "God Morning♥"  vi började prata lite och sen bestämde vi oss för att gå upp och fixa frukost,  jag gick först men Emilia va direkt efter mig, när vi kommit till köket öppnade jag kylskåpet och tog fram smöret och lite mackor... jag satte sakerna på bordet där Emilia satt och väntade jag började koka lite té, när tét va klart satte jag ner tekannan på bordet och tog fram två koppar och satte mig sen mittemot Emilia. Hon hade redan börjat bre mackor två mackor låg på min tallrik och två på hennes jag sa "Thanks♥" hon log bara mot mig sen började vi äta. jag hällde upp te i kopparna jag satt på borde och jag fortsatte äta. När vi ätit klart sa jag "Today we maybe olny can look at movies and chilling you and me? It's rain outside" Hon nickade och log och sa sen"Yes we can" Vi dukade undan allt från bordet och gick sedan och satte oss i soffan Emilia sa "We dont have so many films here but maybe 3 or 4 i took with me" Jag nickade och sa "Okey but then we can see them" Jag kollade på det lilla vita soffbordet och där låg filmerna, Emilia hade redan rest sig upp och va på väg att sätta i en film, när hon kom tillbaka och satte sig i soffan igen sa jag "what movie?" Och hon sa "Wait and you will see, but i think you will like it" hon lutade sig fram och pussade mig lätt på läpparna. När filmen precis börjat märkte jag att de va -the lucky one- 

-2timmar senare ca-

när filmen va slut bytte vi film igen och denna gången blev det är skräck film, Emilia blev typ rädd hela tiden men det gjorde inget för henne eller för mig... hon satt i mitt knä med ansiktet i min nacke jag pussade henne då och då på huvudet, när hon kollade på filmen sen så hoppade hon till typ varje sekund, denna filmen va en av dem värsta skräckisarna. Så jag förstår henne. Jag tog tag i hennes hand och hon bara log mot mig. När filmen va slut så gick vi ut och satte oss på balkongen för att få friskluft, för just nu regnade det inte, men det va ändå mörk och kallt. Efter en stund gick vi in igen och satte oss framför tv:n igen och satte på ett program istället för en film. Vet inte vad det va för program men det va rättså bra faktiskt. 

------------------------------------------------

Rättså kort del men det va länge sen förra... tänkte att ni förkände en del så därför får ni denna korta del, det är väl bättre än inget eller hur? Jag har varit på semester i två veckor därför har jag inte kunnat göra delen innan. hoppas ni gillar den! glöm inte att gilla mina inlägg <3 Minst 2 komentarer till del 29 jag ska försöka få lite mer saker att hända i nästa del jag lovar! :) <3 

 
 
Ingen bild

Tildeeeee

14 augusti 2013 11:34

AAAAAAAAAAAAAAHH SÅÅÅÅÅÅÅ BRAAAAAAA!!! KAN INTE VÄNTA PÅ NÄÄÄÄÄÄSTTAAAAAAAAA!!! :D <3

Sofie Malik

14 augusti 2013 13:59

Taaaaaaaaaaaaack det betydersuper mycket att få läsa de

 
Ingen bild

Wilma

14 augusti 2013 18:28

Skönt att du är tillbaka, har saknat dina inlägg!

Sofie Malik

14 augusti 2013 21:57

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards