1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

Little Things del 23

Av Sofie Malik - 1 juli 2013 08:00

      

                ~Emilias Perspektiv~

När klockan började bli rättså mycket kom det in en doktor och sa att jag skulle vila igen och killarna och el va tvugna att gå, Varför måste jag vila hela tiden? ja kanske för jag blir bättre snabbare då men ändå!? Jag vill inte att dom ska gå! Jaja dom gick dom va ju tvugna när dom stängde dörren efter sig kände jag hur trött jag va och valde att sova lite för då är det ju morgon snabbare och harry kanske kommer hit då. Innan jag somnade log jag för jag tänkte på harry. Sen somnade jag....

-Nästa morgon klockan 10.00-

Jag vaknade av att min mobil ringde det va pappa, juste jag har inte sagt att jag fick hjärnskakning till dom aja, får väll säga det nu.

-Hej Pappa.

-"Hej gumman, hur har du det?"

-Bra typ, ett fan slog mig igår och jag fick en hjärnskakning, trillade ner på asfallten men huvudet först, men idag mår jag bättre.

-"Vaa?! Varför slog ett FAN dig?!"

-Hon va väll avendsjuk för att jag var tillsammans med Harry?

-"Men ändå!? Men det är säkert att du mår bättre?"

-Ja pappa jag mår bättre, hur har du det själv då?

-"Vi har det bra, saknar dig bara"

-Jag saknar er också, Pappa när denna mini turnén är slut, kanske jag kan fråga om harry vill följa med till sverige, så kan vi ju träffa farmor och farfar och Emma?

-"Ja kanske det, du kan ju fråga. Men du gumman jag måste gå nu vi hörs hoppas du bli bättre snart"

-Hejdå, tack

med dom orden la vi på och dörren till mitt rum öppnades, det va Harry vad glad jag blev när jag såg hans ansikte skina upp när han såg att jag va vaken? Han gick fram till mig och lutade sig över mig och plaserade en lätt puss i min panna, jag log mot han och han frågade hur jag mådde och mitt svar va detta "Much better, I have only a little pain in the head" Han sken upp ännu en gång och det fick mig att le också, hans fiina léende smittar. Det kom in en doktor som frågade hur jag mådde och jag sa samma sak till honom som jag sa till Harry, Min Harry... :3 Han  sa att jag fick gå hem idag då, men jag skulle ta det mycket försiktigt han kollade på harry när han sa Ta det Lungt inte ha för kul... Jag kunde inte låta bli att le, jag började fnissa lite och deras ögon riktades mot mig, Harry kollade på mig och log brett han också och doktor log lite också... läskigt nog. Sen satte jag mig upp i sängen och doktorn gick ut ur rummet och sa att vi skulle gå ner och säga att Han sa att vi fick gå. Vi nickade båda två sen reste jag mig upp och harry kramade mig lite försiktigt, jag kramades gärna tillbaka.

                ~Harrys Perspektiv~

När doktorn sa att hon inte fick ha för kul... Hehe ja både jag och Emilia fattade vad han menade och jag vill börja skratta men doktorn verkade så serriös så jag va helt normal men Emilia kunde inte låta bli att skratta, både doktorn och jag vände oss mot Emilia, när jag hörde henne skratta kunde jag inte heller låta bli jag kollade på Emilia och log stort, jag skrattade inte men jag log :P Sen efter vi hade kramats klart gick vi ner till hon som satt och typ höll koll på alla som va på sjukhuset eller nått... Vi sa det som doktorn sa att vi skulle säga hon som satt bakom disken nickade och log brett. vi gick ut genom dörren och när vi kom utanför dörrarna tog jag tag i Emilias hand och vi gick emot min bil. Vi satte oss i bilen och körde mot hotellet. Vi satt tysta men det va ingen pinsam tystnad. När vi va framme såg jag att det stog massa fans utanför hotellet så vi fick gå in bakvägen. Vi lyckades att gå in bakvägen utan att bli upptäckta av alla fansen. När vi hade tagit hissen upp till vårt rum så gick vi in i vårt rum och där satt El och Louis i soffan och hade det lite mysigt... Kysstes... Vi tog av oss jackorna, eller jag för emilia hade inte någon jacka på sig och vi tog av oss skorna också sen när El märkte att vi hade kommit så sprang hon fram till Oss och först kramade hon Emilia och sen kramade hon mig lite snabbt också.

--------------------------------

Vad tyckte ni? Snälla komentera, det skulle betyda jätte mycket om du ville komentera! ;) xx Ha det bäst så länge ;)

 
 
Ingen bild

:)

1 juli 2013 15:11

Bara ett snabbt tips med designen: Försök tona ned det röda en del, för det är lite obekvämt att läsa när det är sähär skarpt :)

Sofie Malik

1 juli 2013 15:42

Okeej, Jag funderade på det ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards