1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

Little Things del 24

Av Sofie Malik - 2 juli 2013 08:00

     

                  ~Harrys Perspektiv~

Sen gick vi in och satte oss på soffan allihopa, Vi skulle ju ha konsert sen men det va ju ikväll så nu ska vi nog bara chilla tror jag, Jag va sugen på fruktsallad, hmmmm vi kanske kan göra det för vi har ju frukt och sånt i vårt rum. Vi hade inte så stort kök, typ inget alls men det duger nog till att fixa fruktsalad. Jag frågade Emilia om hon ville ha fruktsallad och sen frågade jag Louis och Eleanor också, alla ville ha så jag gick till vårt lilla kök och Emilia följde efter mig. När vi kom fram till köket så öppnade jag kylskåpet och Emilia tog upp kniv och en stor skål, Jag tog fram Jordgubbar clementiner, kiwi, björnbär, Blåbär och melon. Emilia hade redan börjat skära jordgubbarna i delar och jag tog upp en annan kniv och började skära kiwin. Sen skärde vi resten av fruken och när vi hade skärt allt i delar och skalat clementinen så la vi allt i den stora skålen som Emilia hade tagit fram. Plötsligt hörde vi någon skrika "How's it going?" Det va Louis som skrek och jag och Emilia skrek "Good" i kör. Vi kollade på varandra och började skratta sen tog jag tag i hennes händer och gick ett steg närmare henne och kollade in i hennes finfina ögon. Hon log och jag log tillbaka. Jag pussade henne lätt på läpparna och sen fortsatte vi på vår lilla fruktsallad. Vi va nästan klara redan vi skulle bara ta ner 7 skålar och skedar/gafflar en gaffel till Liam. Emilia sa att hon kunde hämta dom andra så det gjorde hon. Jag gick in med skålarna och allt annat.

                 ~Emilias Perspektiv~

Jag gick mot dörren öppnade den och stängde den med en smäll. och gick mot Zayn Niall och Liams dörr. Jag knackade på och Zayn öppnade. Han kramade mig lite försiktigt och sa att han va glad att jag mådde bättre. Jag log och sen sa jag att vi hade gjort fruktsallad och dom fick gärna komma över och smaka. Han log och sa att dom gärna kommer. Jag väntade på dom Zayn gick och hämtade Niall och Liam och sen kom dom och vi gick in i vårt rum. När vi kom innanför dörren så gick vi in och satte oss i soffan. Jag satte mig gämte Harry Jag kollade på han och han kollade på mig. Han log och jag log tillbaka, Jag lutade mig framåt för att nå hans läppar sen plaserade jag en låg kyss på hans läppar och han besvarade min kyss. Sen började vi äta på fruktsalladen vi hade gjort, Den va väldigt god faktiskt Harry och Jag är duktiga.. Hehe Jag tror alla tyckte att det va gott för   vi satt där och åt och åt, vi pratade ju lite också såklart mest louis, han typ älskar att prata och skämta verkar det som, Och han är bra på att skämta han lyckas få typ alla att skratta. Jag har haft väldigt roligt dessa dagarna med killarna och Eleanor. Och med bara Harry också såklart. Killarna är väldigt snälla, När jag va liten trodde jag inte att jag skulle bli tillsammans med Harry och att jag skulle få vara med Killarna på turnér, för då va jag bara ett galet fan ju... Jag drömde ju om att jag skulle på träffa dom och så men inte på detta sättet. Men jag är glad att jag får det. Några av fansen tror att jag utnyttjar Harry att jag bara är tillsammans med han bara för att han är känd, Men det gör jag inte alls. Han är en underbar person. Jag älskar han Jätte jätte mycket. Jag får stå ut med Lite hat då och då från fans men jag klarar det, Harry och resten har ju klarat det så varför skulle inte jag? Jag  får lära mig att inte lyssna på vad dom skriver och tänka att jag har personer jag älskar och som älskar mig runt omkring mig hela tiden och Fansen vet ju inte hur harry och jag har det i entligen. När jag satt och Tänkte på detta så stirrade jag nog rakt ut i luften för Harry sa snabbt "What are you doing?" Jag vaknade upp från min lilla dröm eller vad man ska säga och sa "I'm just thinking about my life a little" Jag ler mot han och han ler tillbaka (Som alltid)

-------------------------------------

29 unika besökare igår?! (Jag skrev detta igår på kvällen så sista gången jag kollade va det 29) Tack så himla mycket det är helt sjukt! Tack igen! Ni är bäst, om ni komenterar lite också så blir jag över lycklig!! ;D xx Ha det bäst! x

 
 
Hanna

Hanna

2 juli 2013 11:30

Nice blogg! ;)
//HANNA

http://candymandy.bloggplatsen.se

Sofie Malik

2 juli 2013 12:22

Taack :)

 
Ingen bild

Mathilda

2 juli 2013 19:40

Superbra, längtar till nästa kapitel nu:)

Sofie Malik

2 juli 2013 21:07

Tack, betyder mycket att få höra(läsa) Det! ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards