1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

Ja.... Kanske ska typ ta en paus eller nått...

Av Sofie Malik - 4 juli 2013 18:06

Jag har tänkt lite och jag orkar inte skriva en ny fanfic varje dag, Jag gör det för att jag vill behålla mina läsare. Fast på dom bloggarna jag läser skriver dom inte så ofta och får jätte många komentarer ändå. Och jag skriver/skrev en del varje dag och får ändå typ inga komenterer och det är inte kul att skriva om man inte får några komentarer och sånt. så nu har jag valt att jag ska skriva och lägga ut en ny del när jag har tid och lust. Kanske inte så ofta men så ofta jag kan. Om jag börjar få mer komentarer och så kanske jag lägger ut mera ofta som innan, Jag tror jag ska göra längre och inte lika ofta eller lika långa som vanligt men inte lika ofta... ska fundera lite mera.... Hoppas ni förstår mig. Ja det va allt från mig denna gång hejdå så länge Ha det bäst <3 <3 kraam x 

 
 
Rakel

Rakel

4 juli 2013 22:17

Ja eller hur! Dom som inte skriver so ofta får as många kommentarer!! Jag skriver ju en ny del varje deg oxå men får typ ALDRIG kommentarer... I nästa novell jag gör ska jag ha så att man måste typ ha minnst 2 kommentarer innan nästa del kommer så man vett att folk läser ^^

Puss Och Kram! xx
www.svenska1dlover.bloggplatsen.se

http://www.svenska1dlover.boggplatsen.se

Sofie Malik

5 juli 2013 10:08

jaa, kanske jag med det va ju smart ;))))
puss o kram :)x

 
Ingen bild

Wilma

5 juli 2013 11:24

synd att det blir som det blir, förstår dej helt och hållet. hittade precis novellen för nån dag sedan och har bara inte riktigt vetat vad jag ska kommentera...
hoppas du verkligen fortsätter så ska jag bli bättre på att kommentera ;)

Sofie Malik

5 juli 2013 13:54

Jag ska fortsätta skriva såklart! Men inte lika ofta! ;) Jag lovar, Kraam x

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards