1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 3 juli 2013

Little Things del 25

Av Sofie Malik - 3 juli 2013 08:00

   

                   ~Harrys Perspektiv~

När fruktsalladen hade tagit slut så satt vi fortfarande och pratade en stund till. Men efter en stund sa Emilia att hon hade lite ont i huvudet och va trött så hon gick till hennes och mitt rum och jag följde med henne. Jag satte mig i sängen och Emilia satte sig brevid migoch lutade sig mot min axel. Jag tror hon somnade lite, jag kollade på henne och tog min hand och smekte hennes vackra hår. Jag pussade henne i pannan lite försiktigt också. Jag älskar henne såå himla mycket. Hon är mitt allt, Jag har ju varit ihop med Andra tjejer innan Emilia men dom va inte lika underbara som Emilia är. Hon är annurlunda på ett bra sett, hon är sig själv och jätte snäll gullig och söööt. Hon är perfekt helt enkelt snart skulle vi ha konsert igen, vi skulle vara på mini turné i en hel vecka, 7 konserter Ja sen får vi ledigt igen, och nästa år ska vi ju på Världs turné, Jag kommer sakna Emilia jätte mycket! Mitt i mitt tänkande hörde jag att Emilia sa något, hon sa "Do you want to follow me to sweden after this tour?" Jag såg att hon kollade på mig jag kollade på henne också, hon log och jag svarade "Yes, I want" Hon log ännu en gång, men jag log inte tillbaka istället lutade jag mig fram för att nå henne och kysste henne länge på läpparna. När vi behövde andas kollade jag på henne och log. Sen la hon tillbaka sitt huvud på min axel. Vi satt och pratade i några timmar och bara njöt av varandras närhet, det brukar vi göra i bland sitta tysta brevid varandra och bara njuta. När vi gör det brukar jag tänka vilken tur jag har att jag har Emilia hos mig hela tiden, Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne seriöst. När vi satt där tysta så knackade på vår dörr jag sa att dom kunde komma in, det va Liam som knackade han öppnade dörren och sa att vi skulle göra oss färdiga för konserten och åka till konsert huset, under denna mini turnén va det samma konsert hus alla dagarna. Men inte på världs turnén tillexempel men det kanske ni förstog innan också. Liam gick ut igen och innan jag och Emilia gick ut frågade jag hur hon mådde hon sa att hon mådde bättre, Det gjorde mig glad att höra det, Det gör mig alltid glad när någon som betyder mycket för mig säger att den mår bättre, Vi gick ut till dom andra som redan hade jackor och skor på sig. Vi skyndade oss med att ta på oss skorna och jackorna sen gick ut och ner till bilen. Vi körde till konserthuset och när vi va framme så skyndade vi oss in där och gick till ett rum där vi skulle göra oss klara. Emilia och Eleanor gick och satte sig bakom scenen där dom skulle sitta under konserten för den började om typ 10 minuter. 

                 ~Eleanors Perspektiv~

Vi hade satt oss bakom scenen och hämtat lite att dricka. Presic när vi hade kommit fram kom killarna ut på scenen och alla fansen började skrika. Jag såg på Emilia att det va något fel och jag frågade vad de va, hon sa att hon fick ont i huvudet av allt skrikande och jag fattade det, jag skulle nog också fått det om jag hade en lätt hjärnskakning så vi gick en bit bort från scenen så vi inte hörde allt skrikande utan bara killarna när dom sjöng. Men vi hörde inte så mycket för fansen skriker nästan högre än vad killarna sjunger. Vi satt i en mjuk soffa med tv framför oss. Fast den va avstängd. Vi satt och pratade om typ livet, hur Emilia hade det innan hon träffade Harry och hur jag hade det innan jag träffade Louis. Ja typ det, När Emilia berättade om hennes liv satt jag och lyssnade noga. Så som hon förklarade verkade hennes liv väldigt spännande och normalt på samma gång. Jag va nog inte så rolig att lyssna på men Emilia lyssnade nog ändå, Emilia och jag hade blivit bra vänner det va jätte roligt att vara med henne, hon gör typ alla som är runt henne glada om man är på dåligt hurmör och speciellt harry.

------------------------

Såå nu va den delen klar, inte så lång men ändå, Vad tycker ni? :D Komentera snälllllaaa!! :DD Imon kanske jag inte hinner lägga ut en ny del ska försöka men kanske inte hinner ;) 

 
 
Felicia

Felicia

4 juli 2013 15:33

hehe ser att ni har sättit in headern. Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar

http://www.theblondigirl.bloggplatsen.se

Sofie Malik

4 juli 2013 18:14

Japp, Tack för headern jätte fiin! ;D Okeej de ska jag göra ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards