1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 27 november 2013

Hej! Jag vet att de va länge sen förra delen.... sry!

Av Sofie Malik - 27 november 2013 20:20

Hej! jag har som ni nog märkt slutat skriva fanfics, men en av anledningarna är att jag inte tycker om min gamla fanfic, men nu har jag tänk och funderar på att göra en ny fanfic som för hoppnings vis blir bättre och därför roligare att skriva, vad tycker ni? Komentera! Jag har funderat på en som kommer heta Strong och detta är typ detta den kommer handla om-

Jag är en tjej som heter Lea och har inte de bästa livet om man säger så, jag blir mobbad och skär mig och svälter... Jag växte upp i sverige men åkte till London så fort jag blev myndiq för jag ville komma bort från alla gammla minnen, alla mobbare, alla dumma människor som låtsas vara min vän men pratar bakom ryggen på mig och sviker mig... och Liksom dumma sverige! När jag flyttar till London, blir mitt liv inte samma som innan, men bättre! Jag försöker få ett nytt bättre liv och glömma alla dåliga minnen och skapa nya bättre. När jag va på stranden en dag kom de fram massa fotografer och jag visste inte vad som hände, jag gick fram och kollade vad som hände och de va One Direction ett världskänt pojkband och jag ser att dem är väldigt snygga, liksom inte fula! Men en av dem tyckte jag va den finaste av dem finaste i hela världen! Han är blonde. och Heter Niall Horan... Han ser på mig och jag kollar på honom, vi får ögonkontakt, typ kärlek i första ögonkastet...? Jag ser att han skriver något på en lapp och sen går fram till mig ger mig hans nummer lite diskret så inga fotografer märker de, och han kom undan med de.  När jag kom hem till min lägenhet kollade jag på lappen jag fick av honom och funderar på om jag ska ringa... Vi träffas några gånger innan alla fans får reda på de, och när dom får reda på de får jag massa mer hat,  och pågrund av min barndom börjar jag må skiit igen... och då och då kommer tanken upp om allt blir bättre om jag tar självmord... Men vill inte lämna min Älskade Niall. Tror ni detta kan bli en bra fanfic? Komentera! om jag bestämmer mig för att börja skriva denna fanficen och se hur de blir kommer nog första delen under helgen! <3

 
 
Mrs. Tommo^^

Mrs. Tommo^^

28 november 2013 20:23

Den verkar ju as bra gmn, måste läsa xx :)

http://www.svenska1dlover.bloggplatsen.se

Sofie Malik

29 november 2013 18:50

Tack gmn!! xx :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards