1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 29 juni 2013

Little Things del 21

Av Sofie Malik - 29 juni 2013 08:00

        

                ~Emilias Perspektiv~

Vi va ute och solade när paul kom och sa att killarna skulle gå och göra sig klara för att åka till konstert huset där dom skulle spela ikväll så vi gick upp till rummen och killarna bytte om, jag och el också, el och jag skulle försöka gå på stan lite innan det blev helt mörkt och innan konserten så hon och jag skyndade oss med att byta om det gick snabbare för oss än killarna, vi skulle inte shoppa men kolla på affärerna och köpa något fika vi kunde ha när vi kollade på konserten, för förklarade paul vägen för oss till konserthuset sen ifall dom redan hade åkt när vi kom tillbaka, Solen höll på att gå ner fast vi hade solglasögon iallafall och båda hade satt upp håret i en hög toffs vi tog på oss jackorna och sen gick vi. vi gick arm i arm och nynnade på one directions olika låtar, vi skrattade också lite då och då. Plötsligt kom det fram några fans till oss. Dom sprang fram och kramade El men gav mig bara bitchblickar, dom frågade om Eleanors Autograf och det fick dom såklart. Men dom låtsades som att jag inte fanns sen klev en av fansen som va där fram till mig och slog mig hårt i ansiktet... Jag hörde El skrika "WHAT ARE YOU DOING?!" Sen blev allt svart och jag trillade ner mot marken... Jag kännde en enorm smärta i mitt huvud och jag va jätte yr och hörde att el va där och hon verkade nervös men jag hörde inget...

                ~Eleanors Perspektiv~

Omg!? ett fans slog till Emilia i ansiktet och hon typ svimmade? Vad ska jag göra? jag ringde först till 112. och sa vad som hade hänt och sen ringde jag till Harry!

-Harry?! a fan slapped Emilia in her face, and she has fainted...

-"Omg, where are you? I coming!"

Jag sa vart vi va och Harry kom efter fem minuter springandes med killarna bakom sig, Ambulansen hade också nyss kommit, som tur va så skulle inte konsterten börja förens om 1 och 1 halv timme. Jag tror harry hellre är här just nu när Emilia har svimmat och så men om dom inte kommer till konserten blir ju fansen ledsna... Jag fick åka med ambulansen för jag visste ju vad som hade hänt och harry ville också med för det är ju hans flickvän, resten av killarna fick köra in själva och det gjorde dom, Louis körde. Under vägen till sjukhuset fick jag berätta allt som hänt, så det gjorde ja. Dom undersökte henne lite men dem skulle göra det bättre på sjukhuset senare, men dom trodde att det kunde vara en lätt hjärnskakning.

                ~Harrys Perspektiv~

Hur kan någon göra så? och ett fan? Ja dom kanske va avendsjuka på emilia men asså, man kan ju inte bara slå henne?! Det gör mig så arg och ledsen. Stackarn Emilia jag tycker så synd om henne. Jag tog tag i hennes hand och pussade den. Sen va vi framme vid sjukhuset en som jobbade där kom och förde in Emilia i ett rum och vi följde med men vi fick inte gå in i rummet inte alla iallafall jag gick in. El fick vänta på dom andra utanför rummet. Emilia hade vaknat nu men hon hade jätte ont i huvudet hon hade slagit i huvudet när hon trillade ner på marken och hon hade fått näsblod efter slaget i ansiktet av fan:et. Jag fick sitta på en stol i hörnet av rummet medans dom skulle undersöka emilias huvud. Jag tog upp mobilen och gick in på twitter och skrev en twitt: @Harry_Styles: How can you do that to my emilia? and why did you do it? you probably know who you are and what I mean!?" När jag hade skickat twitten la jag ner mobilen igen och satt och kollade på när dom undersökte emilia. Det tog inte så lång tid tills dom va klara en av dom kom fram till mig och sa att hon hade hjärnskakning och att hon skulle bli bättre om hon fick vila lite. Hon som kom fram sa också att hon skulle stanna här över natten för att se om hon va bättre eller sämre imorgon. Jag nickade förstående och sjuksköteskan gick ut ur rummet och alla andra som va där, jag gick mot Emilia och sa lite tyst "I love yo Emilia, I do not understand how a fan could do so... Hope you feel better soon darling, I'll be here with you all the time I can!" Jag såg att Emilia log försökte iallafall. Jag log tillbaka. Jag satte mig på stolen som va brevid hennes säng och killarna och el kom in, och jag sa hur hon mådde och att hon hade hjärnskakning, alla verkade lite oroliga. Men mest jag för hon är ju min, Min Emilia... 

--------------------------------------------------------------

Hejj, vad tycker ni? Komentera? xx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards