1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 27 juni 2013

Little Things del 19

Av Sofie Malik - 27 juni 2013 08:00

     

                 ~Emilias Perspektiv~

Jag vaknade av att Eleanor sa att deras interview va på tv nu och hon ville vi skulle kolla tillsammans, jag gick upp ur sängen trött som bara den tog på mig ett par shorts som jag och el köpte när vi va och shoppade och ett linne sen gick jag till El som satt i soffan som vi satt igår. Hon höll en Te kopp och det stog en till på bordet en till mig? Och det fanns mackort på bordet också. Jag satte mig gämte henne och hon sa att jag fick ta en macka och tet va till mig, som jag trodde... Så gulligt av henne att fixa frukost till mig jag tackade henne för frukosten, det va väldigt gott, hon hade redan satt på tv:n och programmet började presic, Dom pratade först inget intresant, sen sa dom "And here they are ONE DIRECTION!" Och killarna kom in och satte sig i soffan som va ledig. Och först frågade dom om Zayn Och Perrie fortfarande va tillsammans och det är dom ju, så Zayn sa det Sen frågade dom samma sak om Louis Och El och Liam och Danielle och Louis sa "Yes, we are still together and I love her" och Liam sa att dom inte va det, jag såg att han såg lite ledsen ut när han sa det, han kanske saknar henne, stackarn, och sen  frågade dom om Niall hade någon flickvän och han sa "No" och sen kom dom till harry, dom frågade vad jag hette och typ hur vi träffades för One direction hade ju inte varit på någon interview sen vi blev tillsammans och dom fansen som inte har typ twitter vet nog inget om mig förens nu... Och harry sa "Her name is Emilia Andersson" och sen berättade han hur vi träffades (hehe sorry orkade inte skriva hur dom träffades på engelska men ni vet ju ändå... xD// Sofie) och sen pratade dom mera, om typ one directions nästa år, Och dom sa dom skulle på turnér och massa sånt typ över hela världen! Då kommer jag sakna harry suuuper mycket! Jag vill inte att han ska lämna mig! Fast Jag kanske kan vara med El, vi kan hålla varandra sälskap. Fast jag ska ju gå i skolan också.... Tiden kommer gå sakta utan Harry vid min sida, och allt hat kommer va svårare att komma över om inte harry är där. Men det är lång tid tills dess, jag ska njuta av tiden nu och inte tänka på nästa år, tänk om harry och jag inte änns är tillsammans då, vem vet? men jag hoppas jag och han kommer vara tillsammans för alltid. Nu va interviewn klar och Programmet slutade. När killarna kom tillbaka till studion va klockan 09:00 och dom skulle inte ha en konsert förens klockan 17:00 så vi kunde vara med dom och typ chilla hela dagen, det skulle nog bli kul.

                 ~Harrys Perspektiv~

Vi hade presic kommit tillbaka till studion, och vi skulle till åka till vårt hotell för vi gjorde inte det igår, och vi sa det till Emilia och Eleanor för dom visste inte det tror jag, men interviewn vi va med på va väldigt rolig jag tror att Emiliade och Eleanor kollade på interviewn på tvn här, vi frågade och det hade dom gjort och dom sa att dom gillade den också. Aja vi gick och hämtade våra saker från rummen vi sov i igår och när alla hade hämtat sakerna så fick vi gå ut bakvägen från studion och fick tjuts till vårt hotell och det va fans utanför där, jätte många så vi fick gå in bakvägen också, och vi kom in där och fick våra nycklar till rummen, vi fick två rum och jag, emilia, el och louis fick ett rum och liam,niall och zayn fick ett rum. Vi fick våra rum på 10:onde våningen och vi tog hissen upp dit med alla våra väskor och saker vi gick in i våra rum och packade upp lite snabbt. Rummen va jätte stora. När vi hade packat upp allt så kom Zayn Niall Och Liam in i vårt rum och vi kollade på film (Som vanligt, ge mig andra idéer på vad dom kan göra! SNÄLLA!) 

--------------------------------------------

Kanske inte så lång del men ändå, snälla ni komentera vad ni tycker! :D tack i förhand! x

 
 
CECILIA

CECILIA

27 juni 2013 19:33

jag gör gratis header! Skicka bara iväg en kommentar på min blogg om du vill ha en :D

http://candersson.bloggplatsen.se

Sofie Malik

27 juni 2013 22:07

Okeej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards