1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

Little Things del 18

Av Sofie Malik - 26 juni 2013 08:00

     

                ~Harrys Perspektiv~

Efter en stund Av prat och skratt sa Niall "Im Hungry, i want food" Alla skrattade men sen så louis liam zayn att dom också va hungriga och sen El och Emilia också, och jag va också hungrig men jag sa det inte, så vi bestämde oss för att gå och äta, Där vi va fanns det ett kök, och det va tur för att vi skulle nog inte kunnat gå ut någonstans och äta för alla fansen, dom skulle typ dra oss i bitar. Dom står där ute och skriker sig hesa, vi skulle gärna gå ut till dom och prata men dom är för många där ute så det går inte. Och det tycker jag är synd för dom flesta fansen är riktigt snälla och roliga att prata med. Men vi gick till köket och bad om lite mat och kocken fixade mat till oss. Det tog inte lång tid tills maten va klar, vi satte oss i ett litet rum där det fanns stolar och bord, Jag satte mig brevid Emilia. Vi satt och pratade länge och åt av vår mat. 

                ~Emilias Perspektiv~

När vi hade ätit klart så frågade El vad vi skulle göra och Harry sa "True or Dare?" Alla sa Ja i kör, så vi gick dit vi satt innan vi rullade ner gardinerna för att få lite privat liv. Det va fortfarande fans där utanför. Vi började och Jag skulle fråga först "Harry, true or dare...?" och han svar va "True" och då sa jag "Okay... Hmm... Why do you like me?" och han sa "Because you are perfect, cute, hot, Amazing!" och jag Aww:de och han log och kysste mig lätt på läpparna sen fortsatte vi. Harry frågade Louis och han tog också sanning. Det va väldigt kul när dom tog sanning för det blev väldigt roliga sanningar (Sorry men kommer inte på så många frågor och konsikvenser(stav) Men ni får hjälpa mig tills nästa gång dom kör sanning eller konka:) :D//Sofie x) och många roliga utmaningar dem pinsammaste frågorna gick till El och mig, Det va en hel den skratt också. Sen när vi hade tröttnat på sanning eller konka så skulle killarna strax upp på scenen, och dom skulle byta om och sånt innan. Så dom gick och fixade sig och jag och El satt kvar i soffan och pratade. Och hon sa "I had a lot of fun when we were shopping" Jag log och sa  "Same here, We have to do that again sometime" Hon log tillbaka och nickade som ett "Ja" Sen helt plötsligt ringde min mobil och jag svarade det va Emma.

-Heej Em!

-"Heej, Vad gör du?"

-Jag sitter och pratar lite med Eleanor, Killarna ska snart ha konsert.

-"Eleanor, Louis Tjej?"

-Ja Louis Tjej :D Vad gör du då?

-"Jag pratar med dig för att jag har tråkigt!" 

-Okeeej, Men du Em kan jag messa dig istället jag måste gå deras konsert börjar nu.

-"Ja gör det, Ha det kul nu Emilia! Hejdå!"

-Ja, det ska jag, Hejdå!

Med dom orden la vi på. Jag och el gick bakom scenen typ, vi kollade på hela konserten bakom scenen. Det såg ut som att dom hade jätte kul där ute. Och deras låtar är ju bäst. Jag har alltid velat gå på deras konsert, för jag älskar ju dom och när jag va mindre va jag typ deras största fan. 

                 ~Eleanors Perspektiv~

När vi va där bakom scenen och kollade på deras konsert såg det ut som att Emilia verkligen gillade att kolla på dom, hon kanske har varit ett fan förut? jag vet inte men det va väldigt kul att kolla på henne när hon stog där och typ mimade med i alla låtarna, Efter att konserten va slut va killarna rättså trötta, så vi satte oss i soffan och vi kollade på en film, fast dom orkade inte kolla på hela för dom skulle upp tidigt imorgon dom skulle vara med på en interview klockan 7, så vi bestämde oss för att gå och lägga oss.Harry och Emilia hade sina väskor i harrys bil och dom skulle hämta dem först.

                 ~Harrys Perspektiv~

Det va inga fans ute längre så emilia och jag gick och hämtade våra väskor, Det tog inte så lång tid när vi hade hämtat våra väskor gick vi till vårt rum och bytte om och gick och la oss. Jag va väldigt trött, för jag gick upp rättså tidigt idag och skulle upp tidigt imorgon också. Jag kramade emilia och hon somnade och jag somnade också.

-------------------------------------

Inte så lång del nu men ändå ;) imorgon hinner jag kanske inte skriva en del, vi får se, jag ska försöka hinna gör mitt bästa lovar! Jätte glad för mina besökare, ni har ökat lite och det gör mig jätte glad! Fortsätt så! Men snälla ni komentera! xx Harre bäst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards