1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Little Things del 16

Av Sofie Malik - 24 juni 2013 08:00

       

                ~Emilias Perspektiv~

-Good Morning babe! och jag svarade "Good Morning" Och log mot honom. Vi gick till bordet och medans jag gjorde en två mackor till mig sa El "Me and Emilia goona go shopping today" Med ett léende på läpparna och jag log jag också. Och Louis sa "It sounds good" Harry nickade för att visa att han höll med Louis. Vi satt och pratade en stund, när jag hade ätit klart gick jag och bytte om. Jag tog på mig ett par shorts för solen sken ute ju. och ett linne där det Va one direction autografer på. Kanske inte så smart om det kommer fram directioners på stan och vet att det är jag, men jag hade bara den som inte va för varm för att ha idag. så det fick bli den iallafall. Eleanor mötte mig i dörren, hon skulle kolla om jag va klar. Och det va jag ju. Jag hade satt upp mitt hår i en tofs och tagit på mig mina converse. Jag sa till henne "Look so beautiful jumper i have" Vi båda skrattade och hon sa "Yes, It's Beautiful, are you a directioner?" Och jag log och svarade "When I was smaller I was crazy in one direction, and you?" Vi båda log igen och hon svarade "Same Here" Vi skrattade igen och sen bestämde vi oss för att gå och säga hej då till Louis och Harry för att sen kunna komma till stan. Eleanor gick fram och kramade Louis Och jag gick till Harry. Innan harry kramade mig kollade han på min tröja och började skratta lite, Jag skrattade jag också och sa "My jumper is Beautiful" Och han svarade "Hmmm... Yes it's" Och kysste mig. El och jag gick ut genom dörren och stängde den efter oss. Vi gick och pratade lite och plötsligt kom det fram några fans till oss. dom ville ha en bild med oss och våra autografer, ja iallafall Eleanors. Men jag fick skriva några jag också. Det gjorde mig glad att jag inte alla directioners hatade mig... Vi gick tillslut vidare när fansen hade gått. Vi gick i alla affärer vi såg. ALLA. Det va inte så många folk ute i stan idag. och der va rättså skönt, det va lungt i alla affärerna lite musik i bakrunden och Rea! Eleanor är en jätte snäll tjej och hon verkar helt underbar. Jag fattar varför Louis gillar henne, och dem är såå sööta tillsammans. Tycker iallafall jag, Vi va och shoppade nästan hela dagen. Innan vi skulle börja gå hem gick vi till en mat affär och hyrde en film och köpte godis och läsk. Jag skulle messa harry och se om han och Louis ville ha något från affären så jag gjorde de...

Till: Harry<3

Hey, We are soon on our we home, do you want something in the supermarket? :) xx

 

Från: Harry<3

Hello, Okey good to know. No I don't think so. but hurry up I miss you! :) xx

 

Till:Harry<3

I will :) xx

Sen sa jag att dom inte ville ha något, och vi gick mot kassan. Det va en liten kö men det gick snabbt framåt. När vi väl hade köpt allt och vi va ute ur affären sa Eleanor "I had fun today" och hon log lite, jag log tillbaka och sa "Same here" Solen började gå ner när vi va påväg hem till harry, och vi gick och pratade hela vägen hem. Vi hade handlat mycket idag, jag hade 5 kläders påsar och en mat påse och El hade 6 Kläders påsar. Jag kände att jag verkligen behövde en shopp dag, jag har inte så mycket nya kläder hemma och inga fina för den delen heller... och när jag ska med one direction på turné sen måste jag väl ha lite finare kläder än vad jag har i min garderob, så det hade jag fixat idag jag va väldigt nöjd med mina kläders köp. Jag hade fått lite hjälp av El av att hitta lite kläder och hon fick lite hjälp av mig. När vi väl va framme hos harry öppnade vi dörren och båda skrek hej. I kör typ och vi slängde kassarna vid skorna och vi hängde av oss jackorna. Harry Och Louis kom fram och hälsade på oss såklart ;) Dom frågade hur vi hade haft det och vi svarade i kör igen "Awesome" Och vi kollade på varandra och började fnissa lite för att vi sa samma ord samtidigt. Harry gick fram och kramade mig och louis kramde El, typ som vanligt xD Sen tog jag och el våra påsar och la dom i våra rum. När vi tog alla påsarna stog bara louis och harry och stirrade, dom tyckte nog att det va rättså många påsar. Jag frågade varför dom stirrade och det va för det jag trodde. och jag sa "We love shopping?!" vi började skratta och när vi hade skrattat klart gav jag harry mat kassen. Han kollade i den och sen gick han till köket och skulle typ lämna sakerna där, och louis följde med honom, och jag och El gick och satte oss i Soffan, jag tog upp min mobil och gick in på twitter och jag kollade runt lite bland typ komentarerna på min bild och sen kollade jag om Emma hade svarat på det jag skrev igår, för jag hann ju inte kolla mer igår sen. Och det hade hon gjort

"Okeej Jag kommer, spara pizzan till mig! Jaa! det låter bra! :)" Jag log för mig själv och sen kom louis och harry, Louis höll en skål godis och läsken och harry höll i filmen vi hade lånat och fyra glas. Jag och El satt i mitten. Harry kom och satte sig brevid mig och Louis Brevid Eleanor. Och Anne va inte hemma idag heller för harry sa att hon va hos några kompisar. Så vi hade huset för oss själva igen. Harry stoppade i filmen och tryckte på play. Den va en komedi typ och den va faktiskt rättså rolig, alla skrattade lite då och då xD och när vi hade kollat klart på filmen så va klockan 03:00. och i morgon skulle vi typ packa och då skulle nog harrys mamma vara hemma så att dom fick typ umgås en dag innan vi skulle åka igen. så vi bestämde oss för att gå och lägga oss. Så vi gick in i gäststugan. jag va så trött idag asså jag bara bytte om så snabbt jag kunde och slängde mig i sängen. Harry stog utanför rummet och pratade med Louis, jag tror Eleanor redan hade gått och lagt sig som jag. Sen efter typ 5minuter kom harry in till mig. Han kom och la sig brevid mig och han kramade mig och drog mig närmare honom. jag log för mig själv och sommnade i hans varma kärleks fulla armar. 

--------------------------------------------------------------

Förlåt för att varje kväll kollar dom på film, men kan ni komentera något dom kan göra på kvällarna istället för att se på film och ha filmmys? Snälla <3 Förlåt för att det va ett liten del :P Men hoppas ni gillade delen iallafall xx Ha det bäst!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards