1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 23 juni 2013

Little Things del 15

Av Sofie Malik - 23 juni 2013 08:00

       

                  ~Harrys Perspektiv~

När vi väl va hemma va det en lapp på köks bordet och det stog. "Jag är i stan ska shoppa lite kommer hem sent, beställ pizza eller något när ni blir hungriga." Jag kollade på Emilia och frågade "Hungry?" Hon skrattade och nickade. Jag tog upp en pizza meny som vi hade hemma och vi valde vad vi skulle ha. Vi tog en pizza som vi skulle dela på. Jag tog upp mobilen och ringde och beställde pizzan och lite dricka. medan vi väntade på att den skulle komma satte vi oss i soffan, Jag tog upp min mobil för den ringde, det va Louis.

                  ~Emilias Perspektiv~

Harrys mobil ringde han svarade och gick ut i köket. Medans han pratade i telefonen gick jag till dörren och hämtade pizzan som nyss kom. Jag gav han pengarna (han som gav oss pizzan) och jag gick och satte mig i soffan igen och tog kort på pizzan gick in på twitter och skrev "Pizza+Movie with @Harry_Styles now xx :)" till bilden på pizzan. Och efter kanske två minuter hade massa folk komenterat bilden lite hat komentarer men mest typ att dom gillade att jag och harry va tillsammans och att dom ville ha vår pizza (hehe) Och jag kollade igenom komentarerna och såg att Emma skrev "Ge mig pizzan nuu Emilia!! Jag vill träffas snart saknar dig en massor Bästis <3" och jag svarade "Kom då så får du smaka xD Jag saknar dig också ;) vi kan kanske träffas sen efter deras turné?" Mer hann jag inte kolla för då kom harry in och han sa att Louis skulle komma en stund han och Eleanor. Hans flickvän, jag log och sa att det skulle bli kul att få träffa dom. Han kom och satte sig brevid mig och vi började lite smått på pizzan. Och plötsligt kollade harry på mig han hade typ pizza i hela ansiktet (Fråga inte hur han fick det haha) jag bara kollade på honom och han tog bort pizzan i ansiktet (lol) och sen lutade sig han fram mot mig och började kyssa mig läänge. vi blev avbrytna i vårt kyssande av att det ringde på dörren. vi både gick till hallen och harry öppnade dörren. jag stog typ bakom harry och höll hans hand. kanske va lite nervös? nä typ inte vet inte ville bara stå bakom honom. Louis Kom fram och kramade mig och sa "Hey, do you remember me?" Med ett léende på läpparna och Jag skrattade lite och sa "Haha Yes I do" Sen kom Eleanor fram till mig och pressenterade sig "Hello, I'm Eleanor, call me El. Louis girlfriend" Även hon sa det med ett léende på läpparna och jag sa "Hi, I'm Emilia Call me what you want. Harrys GirlFriend" Alla började skratta när jag sa "Call me what you want" Även jag. sen sa Harry "Yes She's my girl" Med ett stort léende på läpparna. När vi alla hade kramats och hälsat gick vi in i tv:rummet och började äta på pizzan igen, det som va kvar...

               ~Eleanors Perspektiv~

Jag tycker att Emilia verkar vara en toppen tjej, jag tror hon och jag kommer bli bra vänner. Jag log lite för mig själv. Och Harry och Emilia är ju jätte gulliga tillsammans, jag tror Lou tycker det också. Innan harry satte på filmen så satt Lou och pratade en massor. han sa massa skämt och alla skrattade. Tillslut valde harry att sätta på filmen och medans han gjorde det så kollade jag på lou. Han log, jag log tillbaka. Han böjde sig ner för att nå mina läppar, sen kysste han mig. Och harry sa "olalala" Med ett léende på läpparna.

               ~Emilias Perspektiv~

Harry är så konstig ibland, han retades? typ med att säga "olalala" När Lou och el kysstes. Jag drog ner harry brevid mig och sa "Harry shut up" Och började kyssa han också. När vi va klara med kyssandet skrattade alla åt typ varandra? xD Sen började vi titta på filmen han hade valt. Det va en skräckfilm som jag hatar typ, men vissa kan va rättså bra. Men när jag är trött blir jag lätt rädd och jag va trött nu så just nu gillade jag inte det. Inte El heller verkade det som. Hon satte sig närmare lou varje gång det blev läskigt det gjorde jag också. Men det va inte så läskigt. men jag gjorde det för att få komma närmare harry... :) När filmen va slut satte vi i en ny men nu fick jag och El välja. Det blev en romantisk tjej film, Men jag tror inte killarna hade något imot det. Dom klagade inte iallafall. Tillslut när filmen va slut satte vi inte i en ny, vi satt och pratade lite. Sen när vi kollade på klockan va klockan mycket och vi va jätte trötta. Vi gick och la oss. Det är ju en bit här ifrån till louis hem så lou och el fick sova över här. i gäststugan dom också. det fanns två dubbel sängar i gäststugan och en enkelsäng. Vi alla bytte om och gjorde oss klara för att gå till sängs. när jag hade varit på toa och bytt om gick jag in i mitt och harrys rum. Och harry låg redan där. han log mot mig jag log tillbaka och la mig brevid honom. Han tog sina armar runt mig och han kysste mig. sen somnade han och jag också. Sen vaknade jag av att min mobil ringde, innan jag svarade kollade jag på klockan hon va redan 10.00 Och harry va redan uppe, för han låg inte brevid mig. Jag svarade det va anton som ringde mig (Awww, Så gulligt :) )

-Hej Anton.

-Hej Syrran vad gör du? väckte jag dig?

-Ja det gjorde du men jag skulle ändå vakna nu. sa jag och log fast det såg ju inte Anton, men ändå det gjorde jag.

-Okeej, förlåt!! Men jag ville höra din röst bara, jag saknar dig! 

-Det är lungt Anton, jag saknar dig också, så vad gör du idag?

-Inget just nu men jag ska till en kompis sen. Vi ska bada. solen skiner ju, hans föreldrar ska köra oss.

-Okeej vad kul.

-Aa, jag vet, men jag ringer dig någon annan gång jag måste gå nu. Hejdå.

-Hej då anton.

Jag la på med dom orden, och dörren till vårt sovrum öppnades, det va el, Hon kom in och satte sig i sängen brevid mig och sa God morgon, och jag svarade "good morning" Hon frågade om jag ville med henne och shoppa idag för att då kunde vi lära känna varandra mera tänkte hon och nickade och log som svar. Hon log tillbaka. Idag skulle nog bara Harry och Louis Hänga lite då typ chilla. El och jag gick ut ur sovrummet och gick in i huset till köket där satt redan louis och Harry vid ett bort och åt frukost. Harry kom fram till mig och pussade mig och sa....

-------------------

Nu är louis och eleanor inne i bilden lite också inte bara harry och Emilia. Vad tyckte ni? bra eller dåligt? Komentera? Snällla, det skulle göra min dag om jag fick en komentar av just dig!

 
 
One Direction Noveller

One Direction Noveller

23 juni 2013 14:33

Jättebra! Försätt med det du gör! ^^ ♥

http://onnedstorys.blogg.se

Sofie Malik

23 juni 2013 15:39

Tack, det betyder mycket för mig att få läsa det ;) ♥

 
Ingen bild

Mathilda

23 juni 2013 23:23

Bra superduperbra;). När tror du att nästa kapitel kommer upp? Ps: Ny läsare som tycker du skriver grymt bra;)

Sofie Malik

24 juni 2013 10:50

Tack, det betyder jätte mycket att få höra det, Jag brukar skriva en ny del under dagen. och sen väljer jag att den kommer ut imorgon kl 8.00 så. den kommer kl 8.00 i morgon :) Ps. Det betyder suuper mycket att få läsa det. tack x Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards