1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Little Things del 14

Av Sofie Malik - 22 juni 2013 08:00

     

                  ~Emilias Perspektiv~

När filmen va slut va alla trötta filmen varade jätte länge. Så vi gick och la oss. Anne gick till sitt rum och Harry och jag gick till gäststugan. Vi gick hand i hand från vardagsrummet till gäststugan, och nästan inget mellanrum mellan oss. Vi låste dörren till huset innan vi gick in i gäststugan. och vi låste dörren till gäststugan också. Jag bytte om och harry också, sen la jag mig i sängen harry la sig brevid mig, jag vände mig om mot harry och vi kollade på varandra läänge sen drog harry mig närmare honom och han kysste mig länge, länge. sen somnade jag i hans armar. Jag drömde att "jag va med killarna på turné och det va suuper kul där. Dom flesta fansen va jätte snälla även mot mig. Det va några som inte gillade mig och dom va elaka men jag tog harrys hand och gick vidare" Jag vaknade en gång mitt i drömen vet inte varför men det gjorde jag. Jag tog ett kort på harry när han sov, han va så himla söt, jag la ut den på twitter och skrev typ "GoodMorning, look so cute harry is when he's sleeping :) <3 x @Harry_Styles Jag hörde något vid fönstret och jag vågade inte kolla jag försökte väcka harry jag ville han skulle kolla vad det va som var vi fönstret och jag hördet ett svagt Mjaau? Harry gick motvilligt upp och kollade. det va hans katt Molly som ville in hit. han öppnade fönstret och katten hoppade in. sen stängde han fönstret igen och kollade ut. Det va några fans utanför, han orkade inte prata just nu han va jätte trött det märktes kan jag ju säga. så han gick snabbt tillbaka till sängen och la sig brevid mig igen. Han drog mig närmare honom och han pussade mig på huvudet. jag log mot honom och han somnade om igen. han hade rullat mer gardinerna så att inga fans skulle kunna kolla in. Jag somnade också om igen men drömde inget denna gången.

                   ~Harrys Perspektiv~

Jag somnade om, med Emilia i mina armar. jag ville inte släppa henne jag höll om henne hårt.J Jag drömde en dröm om att hon blev arg på mig vet inte varför, men hon lämnade mig och jag blev jätte ledsen. Jag skrek i sömnen "NOO" jag råkade väcka Emilia för hon väckte mig och frågade varför jag skrek, Jag berättade min dröm för henne och hon sa "Babe I will never leave you" Jag kysste henne på läpparna en lång stund sen kollade jag på klockan och klockan va redan 9. så vi gick upp bytte om. Vi skulle presic gå in till huset och göra frukost Emilia tog tag i handtaget, jag tog bort hennes hand och hon vände sig om mot mig med en undrande blick jag drog henne närmare mig och pussade henne. Sen stog vi där en stund och kramade varandra. Jag är så glad att jag kan vara mig själv när jag är med henne. det är en skön kännsla ska ni veta, att inte behöva låtsas vara någon som man inte är. Sen gick vi in och Mamma sov fortfarande, vi gjorde frukost åt henne också. Emilia gjorde te och jag gjorde Pankakor. Vi dukade tillsammans som alltid, vi började äta sen kom mamma in och satte sig brevid mig och hon började äta hon också. Jag sa godmorgon och emilia också mamma verkade väldigt trött idag men hon svarade ändå lite tyst. Vi alla va nog rättså trötta för vi satt och åt under tystnad. Plötsligt frågade mamma vad vi skulle göra idag och jag sa att jag hade tänkt att visa emilia staden och bageriet där jag jobbade innan X-factor. Och hon tyckte det va en bra idé emilia tyckte nog det skulle bli spännande. Vi hade ätit färdigt och dukat av allt, emilia och jag gick in i gäststugan för att emilia skulle hämta sin väska och sin mobil, jag hade redan min mobil med mig, Jag tog på mig solglasögon och emilia också och våra jackor, det va inte jätte soligt men vi hade solglasögonen på oss för då kanske inte så många känner igen oss. Vi satte oss i min bil och vi körde iväg, först till shopping centret emilia ville shoppa lite... Det fick hon göra, när hon va klar med all shopping hade hon typ 5 kassar. Och Jag hade 2 kassar. Det kom fram några få fans, dom gillade emilia inte bara mig så det gjorde mig glad. om det skulle kommit fram några som inte gillade emilia kanske det skulle förstört vår dag tillsammans. sen gick vi till bageriet där jag jobbade innan X-factor jag kramade alla som jobbade där, dom kom ihåg mig, Jag presenterade Emilia för dom. sen köpte vi bröd (LOL//sofie) I bageriet sen gick vi till bilen, jag skulle visa lite mera ställen och det gjorde jag, vi körde runt lite här och där, sen började vi bli hungriga och vi åkte hem igen.

------------------------------------

sorry för kort del ;D hoppas det är lungt ;) jag får inte så många komentarer snälllllla! komentera, då är det mycket roligare att skriva! xx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards