1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 21 juni 2013

Little Things del 13

Av Sofie Malik - 21 juni 2013 08:00

                  

                ~Emilias Perspektiv~

Vi alla skrattade lite och sen sa Anne "The food is ready now." både harry och jag log. Harry och jag hjälptes åt att duka det fint det gick rättså snabbt, vi satte oss vid bordet. Och vid bordet va det ett fönster och plötligt när vi satt och åt kom det upp några tjejer i fönstret. Och dom typ skrek att dom älskade harry och gjorde imma på fönstret och skrev "We love you harry, cute girlfriend you have;)" Om du han det inna imman gick bort. Harry log mot dom och jag skrev en sak på fönstert, Jag skrev "thanks, And Harry is mine!;)" Dom skrattade lite och harry såg också va jag skrev, han gav mig en blick som typ sa "Haha Emilia du är avensjuk" Jag log mot han och fortsatte äta. Fansen stog och kollade på oss när vi åt, vi låtsades som att dom inte va där längre för dom sa samma sak som innan typ, eller ja det va det jag uppfattade det som. Harry började prata med anne lite typ fråga hur hon har haft det och så. Jag bara kollade på dom, för jag ville inte störa dom det va säkert jätte länge sen dom träffades senast och jag förstår att dom saknar varandra så jag lät dom prata på. När jag hade ätit klart ringer min mobil Det står Emma. Ja hon är min bästis, i sverige hon bodde granne med mig här i storbrittanien, vi gick på samma skola men hennes mamma fick ett jobb i sverige och hon va tvungen att flytta. Jag saknar henne jätte mycket, hon brukar hälsa på mig här ibland men nu va det ett tag sen vi smsade/pratade senast, och ja hon är också en directioner hennes favorit är Niall. Och när hon bodde här va hon och jag hela tiden och det mesta vi pratade om va one direction. Jag svarade och sa (hon kan svenska i och med att hon bor där nu...)

-Heej emma! det va länge sen!

-"Ja det va det, jag saknar dig en massor. det är så tråkigt här i sverige"

-Jo jag vet det emma, jag tycker synd om dig och jag saknar dig också!

-"Men du Emilia, varför har du inte sagt till mig att du är tillsammans med Harry Styles? Och hur träffades ni? Berätta allt! Jag är nyfiken!!!"

-Hehe, Jo jag är tillsammans med han nu, jag har inte tänkt på att säga det till dig, förlåt, men du fick ju reda på det iallfal så det gör kanske inte så mycket? Fick du det från twitter eller?

-"Nä det är lungt, Ja twitter är bra att ha, men berätta hur träffades ni Emilia?"

-Jag va på väg hem från skolan och kitty rymde, och hon sprang bort till Louis hus.. 

Mer hann jag inte säga för hon avbröt mig i nästan ett tjut.

-"LOUIS WILLIAM TOMLINSONS HUS?! Varför har du inte sagt det förut, att ni bodde på samma gata?"

-Ja Emma Louis william tomlinson, hans hus, Jag visste det inte själv så jag kunde inte säga det. men låt mig prata klart nu, Kitty va mitt ivägen och det kom en bil, harry älskar katter, han räddade henne, sen bad han mig om mitt nummer och vi blev tillsammans, hehe typ så. 

Jag hörde att Harry skrattade lite i bakrunden och Emma hörde det också såklart.

-"Emilia vem va de?! Harry? vart är ni nu? får jag prata med honom snälla! och vilken gullig kärleks historia ni två har, blev ihop parade av en katt. (emma skrattade lite)

-Ja det va harry, jag är hemma hos honom, jag ska sova över här sen ska jag med han och one direction på en liten turné, Ja visst är min katt cool! Jag fick världens bästa kille tack vare min katt! Haha, du kan få prata med honom lite här kommer han.

"Harry it's my bestfriend, she want to talk to you" Sa jag med ett léende och gav harry min mobil. han log tillbaka och sa...

                 ~Harrys Perspektiv~

-Hey, Harry here.

-"Omg i talk to harry edward styles! I love one direction! I'm in sweden now, but before i was in great brittan with Emilia. I'm so glad for you guys"

-Haha Yes you talk to me. That's good to here. thanks. 

-"Can you say to Niall that i Looooove him?"

-yes i can do that for you.

-"Okey, thanks. But can i talk to emilia again?"

-Yes, here she is. 

                  ~Emilias Perspektiv~

Han log mot mig och jag log tillbaka och tog min mobil. Emma och jag pratade en stund till om allt från himel till jord. Sen efter en stund när Harry och Anne hade ätit klart sa jag hejdå och la på. Och fansen som va vid fönstret hade gått. Ute regnade och åskade det, jag förstår varför dom gick. Anne gick ut med disken. vi frågade om hon ville ha hjälp men det ville hon inte ha. Vi satte oss i soffan i huset, inte i gäststugan. Anne kom och frågade om vi ville ha lite Popcorn vi nickade och sa att hon gärna fick se på en film med oss, hon log och kom och satte sig brevid harry, Harry satt i mitten och jag och anne brevid han. Jag höll hans hand och hade mitt huvud på hans axel. Harry satte på en film, jag vet inte vilken film det va men den va bra, rolig och romantisk.

-----------------------

Kanske en kort del eller en lång del? Sorry för det blev ett så stort samtal mitt i allt, men jag ville liksom inte att bara one direction skulle vara med, Emilia måste ju lite vänner också xD Hehe hoppas ni gillar det ändå <3 xx jag försöker göra ett inlägg varje dag för jag vill inte tappa mina underbara läsare, men om jag inte hinner en dag eller två, hoppas ni förstår, älskar er som läser. xx kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards