1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 20 juni 2013

Little Things del 12

Av Sofie Malik - 20 juni 2013 12:00

     

               ~Emilias Perspektiv~

Det tog en rättså lång stund tills vi va framme, Jag va väldigt nervös för tänk om dom inte kommer gilla mig, vad händer då? vad händer då? asså, jag vill inte att något ska gå fel. Jag är jätte nervös, jag tror harry märker det för han säger till mig lite då och då att dom kommer gilla mig. Jag log för då kanske han trodde jag hade lungnat mig, men nej det har jag inte gjort ännu. Harry satte på lite radion. Låten som va på va "One Direction Little Things" Den är en av mina favorit låtar med dem. Jag tror harry ville byta, men han hade den på för han vet att jag älskar one direction. När väl va framme slog mitt hjärtan i 190. Harry tog min hand och vi gick in. Harry skrek hej och hans mamma kom springande mot dörren. Jag tror han har messat henne att vi kommer, tror jag. Hon kramar harry och säger "Ohh, Harry! I have miss you so much!!!" Jag ler lite. Dom är så gulliga, harry säger som svar "Mum, I have miss you to!" Anne pussar harry på kinden och harry ler, Och sen presenterar harry mig för anne, Han sa så här "And Mum, here is Emilia, My girlfriend" Han pussade mig på huvudet efter han har sagt det. Och anne sa "hello, nice to meet you, Harry has talked a lot about you, How perfect you are and much more" Hon skrattade lite och harry rodnade jag skrattade lite jag också och tog harrys hand och svarade "Hi nice to meet you to. I'm not perfect, Harry is" Sa jag och skrattade lite på den sista menigen, Harry skrattade också och sa att det va jag som va perfekt och sen sa anne "You both are perfect" med ett léende på läpparna och vi alla började skratta lite, sen sa anne att hon tyckte att harry skulle visa mig runt och det gjorde han, Anne gick in till köket och började med maten tror jag. Harry visade runt överallt, Han visade trädgården också och deras gäststuga där one direction va när dom presic hade träffats. Hans hus va ju jätte fint! Asså ett drömhus. Han sa att vi skulle sova i gäststugan, för vi skulle få lite mer privat. Harry hjälpte mig att packa upp mina saker och sen gick vi in i huset igen in i köket, Harry va nog hungrig, det är han ofta. Anne stog och gjorde tacos. Det är/va harrys favorit mat. Plötsligt vibbrerade min mobil, ett sms 

Från: Pappa :3

Hej gumman, Har ni kommit fram nu? Hur har ni det? Är hans föreldrar snälla? :) Saknar dig. 

mitt svar va detta ;)

Till: Pappa :3

Hej pappa, Ja vi kom fram för en liten stund sen, harry har visat mig runt. Deras hus är jätte fint! Ja hans föreldrar är också jätte snälla, jag har bara träffat hans mamma ännu, men hans pappa kommer nog snart, Saknar dig också! 

Sen la jag ner mobilen i fickan en stund, och började prata med harry och anne tills min mobil vibbrerade igen och jag tog upp mobilen och det va från pappa igen

Från: Pappa :3

Vilken tur att dom är snälla, och att deras hus är fint, Kan du inte ta kort på det du tycker är finast i deras hus, jag är lite nyfiken på hur det typ ser ut :P Anton och mamma hälsar ;)

och jag svarade 

Till: Pappa :3

Ja visst du får snart bilden xD Hälsa tillbaka till dom ;) 

Jag sa till harry att jag skulle ta kort på det jag tyckte va finast i huset för att pappa va nyfiken, han skrattade lite och sa okeej, Har reste sig upp och frågade vart han skulle. Han sa att vi skulle ta kortet nu och jag sa, men du är ju redan här. Du är det finaste i huset enligt mig! Han skrattade igen och kysste mig. Jag fick ta min bild och jag skickade den till pappa. Jag hade ju redan massa bilder på harry men jag ville ha en jag tog från huset, så kanske pappa ser lite av huset också.

Till: Pappa :3 

Kolla så gullig han är! Detta är det jag tycker är finast i huset, hehe ;) Men jag måste gå nu pappa, ses ;) jag hör av mig imorgon, god natt ;)

Jag visade harry bilden jag skickade han skrattade. jag skrattade också. Och anne sa "You to are perfect together" och log hon också.

-----------------

Rättså lång del eller vad tycker ni? Detta skrev jag också igår men ändrade datumet igen, kommer nog göra det några inlägg nu för jag ska iväg lite och så. Komentera? Ha det bäst nu tills vi ses nästa gång!! xx 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards