1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 19 juni 2013

Little Things del 11

Av Sofie Malik - 19 juni 2013 12:00

     

                  ~Emilias Perspektiv~

(Harry Och Emilia glömde att dom skulle åka imorgon emilia tänkte för mycket och harry kom inte ihåg det, dom ska åka efter frukost// Sofie)Jag vakanade för att jag hörde mamma och pappa skrek på varandra. Dom brukar inte bråka men just nu gjorde dom det, Harry sov fortfarande men jag skulle kolla vad som hade hänt. Jag gick tyst upp till dörren och låste upp. Jag gick ut så tyst jag kunde så att harry inte skulle vakna eller mina föreldrar skulle höra mig Jag tror dom bråkade om mig mamma brukar vara lite stäng ibland och pappa säger nästan alltid ja om man frågar något och jag hörde lite av deras "Diskution" Pappa sa "Jag tycker att hon ska få vara hos Harry om hon vill, jag tror farmor och farfar för står henne att hon ville va med sin pojkvän. och harry och hon kanske kan åka själva dit någon gång när han inte har turné" men lung röst och sen sa mamma med lite irriterad röst "Men Tänk om dom inte gör det. Hon kan ju träffa Harry när vi kommer hem igen!? och hon har varit så mycket med harry nu vi har ju knappt sett henne. och när hon är hemma är hon ju bara i källaren!? Jag saknar henne" Jag  går fortfarande tyst, och går så långt jag kan utan att dom ser mig, jag ser dom och pappa ger henne en kram och säger "Ja, det gör jag också, men om inte hon får följa med harry kommer hon säkert bli jätte ledsen, jag kommer ihåg när vi först blev tillsammans, Du va ju i sverige och du skulle åka hem, jag ville följa med dig men jag fick inte. Och du och jag blev jätte ledsna, Jag tycker det va hemskt och jag tror du också tyckte det. Så jag vill inte att hon ska uppleva det hon med." Jag kände två händer röra min midja jag vände mig om och såg harry. Jag frågade tyst om han hade stått här länge och han nickade. Han hade också hört vad dom har sagt. Han va lite tyst att han tyckte att det va gulligt av hans pappa att säga det för att jag skulle få följa med honom. Jag log. Han kysste mig och sen sa mamma "Ja, det va hemskt. Och när jag tänker efter. Hon kanske kan få följa med harry då. Vi kan ju träffas sen när dom kommer hem" Hon log mot pappa och han log tillbaka. Harry och jag gjorde en highfive vi va lite osmarta. Dom hörde oss och sa "Hallå, gumman har ni stått där länge?" Och jag nickade och sprang fram och kramade först mamma och sen pappa harry gick efter mig och kollade på när vi kramades, Sen räckte jag fram min hand mot harry och drog med han i vår kram. Jag sa "Tack för att jag får följa med Harry, det betyder mycket för mig mamma! Och vi ska åka till harrys hem nu efter frukosten. Jag älskar er!" Mamma och pappa sa i kör "Vi älskar dig också" Frukosten va redan framme så harry och jag gick och satte och gämte varandra. Vi började äta och det tog kanske 1 och en halv sen hade vi både ätit klart och bytt om och hämtat mina väskor, och vi va klara för att åka. Jag sa hejdå till mina föreldrar jag kramade dom och anton hade också vaknat han fick också en kram. Pappa och mamma ville ha en kram av harry också för dom räckte fram deras armar och anton gjorde lika dant. Jag fnissade till lite och harry gick fram och alla fick en kram. Sen tog harry min hand och vi gick ut och stängde dörren efter oss. Harry gick före mig och öppnade min dörr som den gentleman han va. Jag satte mig och tackade. Han sprang över till andra sidan och vi skrattade lite. Innan vi skulle åka hem till harrys föreldrar ska vi hem till harry för att hämta lite saker där och han ska byta om. (han lånade ju emilias pappas kläder när dom blev blöta, därför ska han byta om till sina egna kläder, om ni undrar varför han ska byta om när han redan har kläder) Det kom några fans när vi parkerade bilen utanför hans hus. Dom va väldigt snälla och dom gillade mig. dom sa tillexempel "Emilia you are beautiful, Never leave Harry, you and him are perfect together" Och jag log och sa "Thanks, And I won't" och såklart gav dom harry många komplimanger också men jag hade inte fått så många snälla komentarer innan så det betydde jätte mycket för mig. Vi sa hejdå och gick in sen. Det tog inte så långt tid för han att hämta alla sakerna han skulle ha med sig. Vi va snart ute i bilen igen och vi körde mot hans föreldrar. Han tog min hand lite snabbt och kysste den och sa sen "I Love you babe" och log och sa "I love you too Babe!"

-------------------------- 

Jag gjorde denna igår, jag ändrade bara tiden på när den skulle läggas ut, Så ni fick ett idag iallafall. Hoppas ni gillar vad ni läser. Jag ser att jag har läsare men ni komenterar inte så mycket :( Men när jag få en komentar lyser jag upp och blir jätte glad. Snälla om ni gillar det jag skriver, visa det med komentarer! xx

 
 
Ingen bild

Wilma

19 juni 2013 16:41

Du skriver så 7-kt bra:)
Älskar hella storyn.
Give me MORE:)

Sofie Malik

19 juni 2013 19:31

Haha tack :) Det betyder jätte mycket att få höra det;) x

 
Natalia

Natalia

19 juni 2013 20:26

Hej! Din header är klar:) kika eller maila mig så ordnar vi allt!
Kik: natalia992008
Mail: lni008@ukr.net

http://luckygirl8.bloggplatsen.se

Sofie Malik

19 juni 2013 21:27

Okeej tack :)

 
1D

1D

22 juni 2013 09:39

Hej vilken fin blogg du har :) och besök gärna min blogg :)

http://liam-louis-naill-zayn-harry-one-direction

Sofie Malik

22 juni 2013 09:46

Tack, det ska jag göra. men naill stavas NIALL :) kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards