1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 18 juni 2013

Little Things del 10

Av Sofie Malik - 18 juni 2013 16:15

                  

                 ~Harrys Perspektiv~

Jag vaknade av att Emilia grät, Jag försökte väcka henne. Hon vaknade rättså snabbt, jag frågade varför hon grät och hon sa att hon hade drömt en mardröm om allt hat hon har fått och kommer att få. Jag började också gråta. jag kan inte se Henne ledsen det är så hemskt. Jag sa till henne att dom bara är avensjuka på dig för att du är ihop med mig. För dom är ju fans och dom älskar oss, det är därför! Hon nickade förstående och jag försökte le lite. Jag torkade bort en tor som rann ner för hennes skind. Hon log mot mig. Vi torkade våra tårar sen bytte vi om och vi gick upp och skulle börja äta frukost, alla i familjen sov, bara vi två vakna. Så vi tog med oss mat och te ner till henne, vi ville inte väcka någon i familjen. Vi låste efter oss igen. Vi gillar att vara för oss själva, utan att bli störda. Vi satte oss i soffan och åt. Emilia satte på tv:n och det va nyheterna. Emilia satte sig gämte mig och hon lutade sig på mig. Sen satte hon sig upp när hörde på tv:n  "Harry Styles from One Direction Has a girlfriend Her Name is Emilia here is some photos of them" Jag kollade också noga. Det va en bild på oss när vi kysstes och en när vi gick hand i hand. Efter en stund frågade jag Emilia om hon ville med oss på turnén och hon sken upp och sa "Yeeeeees!!" jag sken upp jag också, hon kramade mig läänge. Jag ville inte lämna henne själv. och hon ville nog inte bli lämnad själv! Vi ska åka på turnén om 5 dagar. Hon började packa redan idag. Hon hade inte frågat sin mamma eller pappa men hon är ju 19år så hon tänkte väll att hon väljer själv. Hon och jag skulle vara tillsammans alla dessa 5 dagarna innan, för sen kanske vi inte får så mycket tid för oss själva när dom andra killarna är med. Plötsligt frågade Emilia mig om hon fick träffa min familj. Och jag sa att vi kunde åka dit ikväll. Hon nickade glatt och kysste mig på läpparna. Emilia och jag gick upp för att säga till hennes mamma. hon sa så här "Mamma, Ikväll ska harry och jag åka till hans föreldrar och vi ska nog sova över där, sen om 5 dagar ska one direction på en liten turné och jag ska följa med dom. det är väl okej?" Och hon svarade "Jamen gumman, Vi skulle ju till åka till sverige om en vecka... jag ska prata med vad din pappa säger, fast jag tror farmor och farfar vill träffa dig!" och hon svarade "MAMMA jag ska med harry, jag är 19år och jag bestämmer själv vart jag ska!"

                  ~Emilias Perspektiv~

Tänk om Mamma säger att jag inte får åka med harry... Jag kan ju bestämma själv och så men jag kanske måste träffa farmor och farfar, dom har inte sett mig på år och dom kanske saknar mig. Jag vill verkligen med Harry! Men om mamma säger att jag inte får och harry säger att det är okeej tycker jag inte att det är okej! Men om mamma övertalar mig måste jag komma på en plan så jag slipper vara borta från harry så länge. Jag ska tänka ut en plan, en lätt plan, en smart plan. Jag tror min familj ska va där i kanske en vecka. undrar hur länge deras turné ska vara "Harry, how many days, are your turne?" Och hans svar va "1 month" Jag bara nickade och fortsatte tänka. Vi hade gått ner till mig nu och vi satt i soffan som vanligt. Jag hade mitt huvud på hans bröstkorg och kände hans andetag. Jag kanske kan vara där en dag och sen på kvällen kan jag åka till harry, dom ska typ vara i london första kvällen tror jag. Ja det är min nördplan! även om jag inte får åka direkt första kvällen gör jag det när dom inte vet om det. Då har ju farfar och farmor sett mig en dag det räcker kanske? bättre än inget iallafall. Harry kollade undrade på mig. Jag berättade att jag gjorde en plan för att om jag mamma över talade mig att följa med dom skulle jag inte behöva vara borta från harry så länge, Jag berättade min plan och han tyckte den va smart. Jag sa att han inte fick säga det till någon han nickade förstående. Jag tror han inte heller vill vara så länge utan mig. Asså harry och jag är perfekta för varandra. Resten av kvällen satt vi i min soffa och bara njöt av varandras närhet. Det är underbart att kunna sitta och bara njuta av varandras närhet, det är underbart. Jag kände mig trött, Jag somnade på Harrys Bröstkorg och han somnade han också. 

-----------------

Vet inte om jag hinner göra något inlägg imorgon, jag ska vara med en av mina bästisar. Om jag hinner kanske jag inte hinner lika långt som vanligt. Och förlåt att detta kommer ut så sent, Jag började med denna 9:30 och har suttit och klurat och funderat på vad jag ska skriva. hoppas ni förstår xx om jag inte hinner göra imon kommer det förhoppningsvis ut två på torsdag eller fredag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards