1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 16 juni 2013

Little Things del 7

Av Sofie Malik - 16 juni 2013 11:22

                                                                    

                                             ~Harrys Perspektiv~

Vi satt tysta en stund och bara njöt av varandras närhet. Plötsligt ringer min mobil och förstör allt... Taylor Swift? Vad vill hon nudå? Vi har ju gjort slut för länge sen... Jag svarar

-Hey, Taylor? 

"Hello Harry, I want you to know that i still like you"

-But Taylor. I only like you like a friend now you know that...

"Yes I know but please Harry give me one more chans?"

-Taylor... I have a girlfriend. And It´s not you.

"But, But... Who Is She?"

-Her name is Emilia, And I love her, not you sorry, I don't want to talk more.. bye.

Med dom orden la jag på. Emilia kollade fundersamt på mig.

-Taylor Swift and I was together for a long time ago. And she's still like me... But I don't like her. I like You!  Sa jag till henne och kysste henne länge på läpparna.

                                      ~Emilias Perspektiv~

Vill Taylor ha tillbaka Harry?! Tänk om han lämnar mig för henne.. :( Hon är ju känd och jag e bara en vanlig person... Jag vill inte att han ska lämna mig! Jag tänkte på det resten av kvällen. Han märkte nog att jag va beskymrad för han tog tag i min hand och sa "Emi I will stay here with you forever babe, Don't worry" Jag log lite och sen så gick harry ner för trädet och jag gick också ner. Vi gick längs vattnet och pratade. Sen frågade Harry om vi skulle åka hem till han och se på film. Jag nickade och pussade han på kinden. Vi gick mot bilen och vi körde i väg. Våra kusiner från sverige skulle komma i morgon och jag ville verkligen inte träffa dom, dem är så jobbiga. men jag kan fråga pappa om harry får va med när dom kommer? då blir det ju roligare. Jag frågade om han ville det, Han sken upp och sa Att han gärna ville med. Jag varnade honom för min familj, Min familj är jobbig och konsigt. Han sa att hans familj va lika dan. Jag log och ringde Pappa.

-Hej Pappa Jag har en fråga?

"Ja vad är det gumman?" 

-Imorgon när mina kusiner kommer kan Harry få vara med oss då? hemma hos oss. Han är jätte snäll.

"Okej Gumman det blir kul att få träffa Harry, Men vad heter han i efter namn lite nyfiken av mig"

-Styles, Han är med i One direction. Du vet det bandet jag typ avgudar?

"Haha ja, det vet jag."

-Hehe, Men jag kommer kanske hem sen vi får se, kanske får sova över hos Harry idag igen. Annars kommer vi hem klockan 12 i morgon, Hejdå.

"Det låter bra gumman hejdå!" 

jag sa till han att han fick och han log mot mig, jag log tillbaka. När vi kom innanför harrys dör låg det en tidning vid skorna, Harry tog upp den och på fram sidan, en bild på Harry och mig när vi kysstes I trädet... Och rubriken va "Have Harry a new girlfriend? It look like that" Jag rodnade vet inte varför bara gjorde det, Harry skrattade till och kollade sedan på mig igen. Jag ställde mig på tår för att nå upp till hans läppar, Sen kysste jag honom, Sen gick han till köket och fixade lite läsk och chips han hämtade också filmer, Jag fick välja vilken film vi skulle se, och jag valde "One Direction The Only Way Is Up" Han skrattade och sa "Sure but efter this movie we can se this if you want to" Och visade mig en romantisk film, Jag nickade som svar och log. Han gick fram och satte på tv:n och satte i filmen. Hans Soffa va stor men ändå satt vi nära varandra, det skulle fått plats mer resten av bandet också i soffan, Men jag ville sitta nära honom, Han gör mig liksom glad, Jag la mitt huvud på hans axel och kollade på filmen, Han pussade mig på huvudet lite då och då. Och när dom visade bilder på när killarna va småå Aww:ade jag nästan hela tiden och harry tog handen framför ögon för han ville inte se sig själv när han va lite... Han va urgullig! Jag skrattade lite då och då också. När filmen va slut Satte harry i den andra filmen som han ville se på (kommer inte på någon bra romantisk film så skriver inte vad filmen heter) Jag tog chips skålen och satte den i Harrys knä så den va lättare att nå utan att behöva flytta sig. Jag frågade om jag fick sova över här idag igen för jag orkade inte gå hem efter filmen och jag sa att han kunde sova över hos mig i morgon. Han nickade och log mot mig. Jag blev alldeles varm i kroppen av han léende. När filmen va slut gick vi upp för trappan och in i hans rum, Jag tog den tröjan jag lånade igår idag också. Jag la mig ner i sängen. Harry hade gått och bytt om, Jag gick in på mobilen och in på twitter. Jag skrev en Ny tweet. @Emilia: Good Night world, I'm so tired right now! Jag hade fått några nya följare men jag orkade inte kolla vilka, Jag såg bara Att Zayn Niall och Liam hade följt mig, Jag orkade inte kolla mera. Efter kanske 5 minuter kom harry in och la sig brevid mig, Han sa godnatt och somnade direkt. Jag somnade också rättså snabbt.

------

Komentera? xx Kram love you directioners/crazy mofos :D 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards