1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 27 maj 2013

Same Mistakes del 13

Av Sofie Malik - 27 maj 2013 15:57

                   ~Nialls Perspektiv~

Jag kollade på klockan hon va 01:30 jag va jätte trött och jag såg att Lilly va de också hon gäspade och la sitt huvud på min axel och vilade ögonen lite, jag pussade henne i pannan och sa "want you to go home and sleep? you look tired babe" Hon nickade och jag sa till killarna att vi skulle gå hem för att vi va trötta men innan vi gick sa Louis "Guys? Can we have one movieNight tomorrow?" Och jag svarade "Suree but can lilly be with?" Och Harry svarade "Niall you can always have with Lilly you don´t need to ask Bro" Jag log Och dom andra log tillbaka och Lilly försökte att le lite men hon va för trött, vi sa hejdå och gick. När vi kom utanför huset ringde jag Paul och bad han fixa en taxi, när taxin kom öppnae jag dörren åt lilly sen gick jag och satte mig brevid henne. Det tog kanske 10 minuter innan vi va framme, jag gav taxi chaffören pengarna och gick in i huset. Jag bärde in lilly i huset och i sovrummet Jag tog av hennes skor och jacka och la henne i sängen. Hon sa god natt och jag svarade "good night babe" och pussade hennes hand jag skulle bara gå och ta något att äta och sen göra mig klar för att sova, Jag åt ett äppel och borstade tänderna. Jag bytte om till pjamas eller ja... En stor tröja... Jag la mig brevid Lilly och somnade.

-Nästa Dag

Jag vaknade av att det luktade bacon och ägg och Lilly va inte brevid mig i sängen längre så jag förstog att hon va uppe och gjorde frukost. jag gick ut till köket och sa "Good Morning sweetie"

och hon svarade "Good morning, do you want some breakfast?" jag nickade och satte mig vid bordet som redan va dukat, Hon satte fram äggen och baconen och frågade

-Do you want some Tea sweetie?

Jag nickade och log hon log tillbaka. Hela jag blev varm i kroppen när jag såg hennes stora vita léende. Efter ca 1 minut kom jag på att jag kanske borde hjälpa till lite istället för att sitta här och lata mig så jag frågade

-Babe do you want some help?

och hon sa

-No thanks, I can do it today. 

Hon gick fram och kysste mig på läpparna och sen fortsatte hon med te:t, Jag frågade om hon ville va med killarna och mig på vår filmkväll idag för jag vet inte om hon hörde oss igår när vi pratade om det jag tror hon nästan sov redan då. hon sa 

-Sure, why not? och log hennes speciella léende. Jag gjorde en grupp på facebook bara för mig och killarna och frågade dom först när vi skulle ha filmkvällen och var, Harry svarade först och skrev "I don´t know to night at nine o´clock?" Jag skrev Okay som svar och frågade åter igen vart och då kom Zayn in och sa "In my House?" alla svarade okej men Louis hade inte sett detta och jag sa "Harry are you going to meet Louis today?" Han svarade "Yes i think so, i can tell him" Jag la ner mobilen och såg att all mat va framdukat och lilly bara satt och kollade på mig, Jag kollade på henne och hon började skratta, Jag såg förmodligen väldigt rolig ut när jag satt där och gjorde grimaser mot mobilen på grund av vilket svar jag fick. Jag började också skratta men sen sa jag.

-Lilly Im hungry can we eat now? Med så stort léende jag kunde och försökte se gullig ut, hon skrattade lite och sa "Sure sweetie" Jag slukade i mig all mat och sen hade jag mat i hela ansiket och såg förmodligen väldig rolig ut. Jag tog ett papper och torkade bort maten från ansiktet och log lite till lilly och sa tack för maten. När vi hade ätit upp allt och vi hade dukat av så förklarade jag vad jag och killarna hade bestämt och vi skulle ta med oss lite godis och pizza, dom andra fixade läsk och film.

                    ~Lillys Perspektiv~

Jag frågade Niall vad han ville göra idag innan vi skulle till Zayn, han hade inga idéer alls, jag sa lite blygt sjunga kanske? För jag älskar att sjunga men inte för publik men för Min Nialler är det lungt. Han sa 

-Okey but only if you want.

Jag nickade och vi kan ju bara vara hemma idag och ta det lungt. Han nickade och jag sa, 

-Niall I want to lear how to sing. och han sa

"Haha You have a beautiful vocie so you can learn me a little. I don´t need to learn you babe." Jag började sjunga lite tyst för mig själv på "one direction Heart attack" Niall log och jag sjöng lite högre, till slut började vi sjunga tillsammans högt och galet.. xD Tiden gick snabbt när man har roligt, och klockan va redan 20:00 och vi var tvungna att göra oss klara och sen köpa det vi skulle köpa, det kan ju ta sin lilla tid när Niall måste ha allt gott godis och alla annan god mat så vi skulle göra det redan nu. Vi va klara för att gå till affären kl 20:30 och vi fick lite panik för vi skulle hinna med att köpa godiset och läsk och sen komma hem till zayn lite innan 9. Vi skyndade oss ut och nästan sprang till affären, vi vinkade till alla fans som skrek när vi sprang för bi men vi hann inte stanna för att skriva autografer så det blev bara en vink, Niall fick lite dåligt samvete för det men jag sa till honom att vi inte skulle hinna med det och att fansen förstog det, vi sprang till godiset och Niall valde ut allt han gillade mest och lite det han visste att jag och dom andra killarna också gillade medans han gjorde det gick jag och köpte läsk, vi va klara presic i tid och vi tog en taxi till zayn vi kom i tid. alla andra va redan där innan vi satte oss och skulle kolla på filmen sa jag

-Guys, I want to sing a song with you. It will be so fun, Med ett léende på läpparna och jag tror killarna trodde att jag skulle säga nej, dom log åt mig och sa! "so fun lilly" Dom sa att vi skulle fixa det i mon och att det skulle bli kul att överaska fansen. det tycker jag också att de ska bli. 

----------------------------------------------------------------------------------------

Här är ett långt avsnitt och slutet av denna fanficen, jag ska skriva en ny på lördag/fredag för jag ska i väg med klassen och hinner inte göra de under veckan, hoppas ni förstår och har tålamod att vänta. 

 

 
 
Ingen bild

MittLiv24-7

30 maj 2013 21:05

skit bra!!!
tack för att du tog mitt råd ;)!

Sofie Malik

31 maj 2013 00:24

Tack själv för allt, snälla ge mig ett nytt råd på vad nästa fanfic ska handla om ;))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards