1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Same Mistakes del 11

Av Sofie Malik - 23 maj 2013 18:59

                 ~Nialls Perspektiv~

När vi va klara gick vi ut på stan jag hade keps och solglasögon på mig. Och hoppades att inte för många fans skulle komma fram. Lilly är ju inte van vid Fans så hon kanske tycker det är läskigt om för många kommer fram till oss och typ skriker vad vet jag? Vi gick hand i hand och jag pussade henne i pannan lite då och då. Hon är så söt! Vi gick i nästan alla affärer som fanns, hon provade inte så mycket men lite hittade hon då och då. Jag hittade bara en keps och en tröja. Och Lilly köpte 2 Tröjor/Linnen och 1 par shorts. Efter ca 2 timmar va vi klara och hungriga vi gick hem till vår lägenhet och åt lunch. Det blev ingen stor lunch men de va gott. Efter vi hade ätit gick vi och kollade på bio. Vi hade bio i vår replokal så vi satt där själva, men lite då och då kom Zayn eller någon annan från bandet in och kollade hur vi har de, det va lite jobbig när dom störde mitt i filmen men ändå snällt av dom att dom bryr sig hur vi har det liksom. När det va nästan en halv timme kvar av filmen frågade killarna om dom fick kolla på filmen med oss. Klart dom fick även om jag ville vara ensam med Lilly Hon bor hos mig nu och kommer för hoppnings vis inte flytta tillbaka till sverige. Så jag har ju mycket tid tillsammans med henne. Lillys Mobil ringde och hon kollade på displayen med en suck och sa "I have to answer sorry!" Jag nickade jag förstog att det kanske va viktigt. Hon sa "Hej Mamma. Vad vill du? Ja jag stannar här, Jag fick bo hos Niall. Ja, Han är typ min kille Ville du något mer mamma? Okej bra jag ringer snart igen. Hej då, älskar dig också mamma" 

                      ~Lillys Perspekiv~

Va mamma verkligen tvungen att ringa mitt i filmen och störa? jag satt så bra där brevid Niall! Men jag kom på att jag glömde säga att jag stannar här hon kanske undrade varför jag inte kom idag, aja de är nog lungt jag, Jag gick tillbaka till Niall och sa "It was my Mum" Han nickade förstående och vi kollade på filmen igen

---------------------------------------------------------------------------------------------

vad tycker ni då? är den bra eller dålig?<3 jag hade lust att göra två delar i dag men kommer inte alltid göra det :) hoppas det är okej <3

 
 
Ellen ;D

Ellen ;D

24 maj 2013 18:22

Super bra! :D

http://www.cameraflashes.blogg.se

Sofie Malik

24 maj 2013 19:23

Tack :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards