1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

Same Mistakes del 9

Av Sofie Malik - 22 maj 2013 19:19

                  ~Lillys Perspektiv~

Jag hade presic gått igenom metalldetektorn och jag hörde någon säga Lilly! men jag trodde jag inblillade mig det lät lite som Niall också men jag tror jag saknar han så mycket och därför inbillar mig att han skriker på mig, jag tänkte vända mig om och kolla men jag ångrade mig genast. Men jag hörde det igen svagt för jag hade ju musik i öronen det lät typ som "LILLY LIILLY!!!" tillsist kollade jag lite snabbt bakåt och såg Niall och dom andra grabbarna stå brevid honom. Jag stannade upp och undrade om han verkligen va där eller om jag bara inbillade mig. Men han stog där. Jag sprang fram till honom och han fick ett léende på läpparna förmodligen för att han blev glad att jag hörde honom innan jag gick på flyget. Men när jag kom fram till honom sa han "Lilly You can live with me for so long until you find your own apartment" Jag kollade upp på Niall och sa "Are you sure? you do not need!" Och han svarade "Of course I´m Sure!!" Jag log och kramade han och sa "Thank you! cookie Monster!"  Dom andra killarna log dom också jag tror dom va glad för Niall/vår skull. Vi gick och typ av sa min plats på planet och åkte limosinen till Nialls Lägenhet. Han hade inte den som va gämte min gamla längre han hade en annan lite längre bort. den va finare och större och glada färger! Killarna hade lämnat oss ensamma dom tyckte nog det va bäst så vi fick lite tid för oss själva. Jag fortsatte säga tack många gånger, för detta betydde mycket för mig, jag behövde inte lämna min Nialler!<3 Vi packade upp mina saker och fixade lite. sen va klockan halv 10 och vi båda va hungriga vi köpte hem mat från Nandos. Det va ju Nialls favorit resturang och jag hade inte ätit där förut och ville testa så de blev bara så. Och jag ångrar inte att vi köpte mat där det va jätte jätte gott! Vi hade dukat fint för oss med lite ljus och musik. vi satt en stund till efter vi hade ätit klart sen gick vi och kollade på film. jag sa till Niall "I´m so glad I got to stay here with you! I would nothave made it without you. And the thought I might never see you adain made me really sad!" Han log och sa "They was so little darling, and same here!" Jag fick en puss i pannan och jag log väldigt stort, vet inte om han såg mitt léende men det va jätte stort för han gjorde mig så glad varje gång! 

 

 
 
Ingen bild

MittLiv24-7

23 maj 2013 17:54

Hej jag bara älskar dett a oxå xD
Men jag har ett förslag till nästa del ... Om det e ok då ?
Det e att Lilly kanske inte vågar sjunga inför publik men älskar att sjunga ... En dag kommer niall in och hon står i duschen hon hör inte han och sjunger bara vidare i sin egna lilla värld och sjunger när hon kommer ut och lägger märke så skäms hon men han e förbryllad över hennes sång kunskap mm och försöker få med de andra killarna att låta henne a med på en av det nya låtarna ;) Bara ett förslag ses ;) PS grym blogg <3 // Bozzie/Madde

Sofie Malik

23 maj 2013 18:28

Hej Tack igen :D Det va presic vad jag behövde kom inte på nästa del och fortsättningen och behövde verkligen tips så TACK SÅ HIMLA MYCKET!! :DD och en super bra idé också :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards