1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

Same Mistakes del 8

Av Sofie Malik - 21 maj 2013 15:04

                     ~Lillys Perspektiv~

Klockan är 11.00 och Min taxi har parkerat utanför min förra lägenhet. Niall har sovit över hos mig och vi hade precis ätit klar vår frukost vi gick ut till hallen och Niall hjälpte mig bära ut väskorna vi kramades en lungt stund och Niall sa att han skulle sakna mig super mycket och jag började gråta. Efter 5 Minuter tutade taxi chaffören och sa att vi måste åka så jag hinner med flyget Innan jag gick sa Niall till mig "Honey, I´ll Figure out a way to get you to come back I will come and pick you up as soon as I come up with the idea! I promise!" Jag nickade och sa "It will be fine Babe" Han pussade mig i pannan och sa Hejdå. Jag satte mig i taxin och kollade ut från fönstret och såg Niall nästan gråta, jag började gråta ännu mer och satte på mina hörlurar "One direction Same Mistakes" lyssnade jag om och om igen på hela vägen till flygplatsen.

                     ~Nialls Perspektiv~

Lilly hade precis åkt och jag började gråta lite. Det är inte ofta jag gråter kan man ju säga, men hon va speciell för mig. Jag satte mig utanför hennes Lägenhet och tänkte efter säkert 10 minuter kom jag på en Idé! Hon kan ju få bo hos mig varför kom jag inte på det innan?! ASSÅ HALLÅ!? HUR HIMLA DUM KAN MAN VARA!? Jag sprang ut och bad killarna följa med mig till flygplatsen för att säga det till Henne. Hoppas jag bara hinner innan flyget åker. Jag sprang hela vägen till huset vi repar i skrek på killarna "Come guys, we must stop Lilly of moving back to sweden!!!" Killarna följde med utan en massa frågor för en gångs skull, dom fattade nog att detta va viktigt för mig och väntade med alla frågor tills vi satt i limosinen! Killarna undrade vad jag hade för plan och jag sa "I think that Lilly could stay with me for so long and I have to get there quickly and say it before her flight leaves!" dom sa bara snabbt Okej, När vi va framme vid Flygplatsen sprang vi fram till en tavla där det står vart alla flyg ska starta. Flyget som går mot Stockholm skulle starta nära där vi va. om 3 minuter jag fick lite panik och började kuta dit det stog att flyget skulle starta. Killarna hade förmodligen inte hittat Stockholm på tavlan ännu men jag bara skrek KOM! och dom följde med. Man kan alltid lita på dom. Jag såg Lilly hon hade presic gått igenom den dära metalldetektorn. Och va på väg att kliva på flyget Jag skrek "LILLY!!" Hon hade hörlurar i öronen så hon hörde inte jag fick panik hon vände sig lite om men tänkte nog att hon hörde fel. Jag skrek en gång till på hopp av att hon skulle höra mig...

 
 
Ingen bild

MittLiv24-7

21 maj 2013 20:04

Hej jag har läst hela din blogg på ca en timme jag e typ världens största D fan !
Jag bara fucking älskar din blogg !!!
Asså hur kan du bara komma på detta i ditt huvud?!
Längtar tills nästa del <3 !
MvH : Bozzie <3

Sofie Malik

21 maj 2013 20:41

Heej! Glad att du gillar vad jag skriver. Vet inte hur det kommer in i mitt huvud jag tänker bara på 1D så mina tankar kanske blandas och blir mina fanfic vem vet xD Och tack igen! Jätte tacksam för att du komenterade!

 
asdfghjklö

asdfghjklö

21 maj 2013 20:46

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HAR LÄST HELA BLOGGEN PÅ EN HALV TIMME TYP! .xxx

LÄNGTAR TILLLLLLLLLLLLLLS NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA!! <3

#LOVEITGUUUUUUUUUUUUUUUURL
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE YOUR BLLOGGIBLOGGGI!! :*

SKRIV 9 DELEN NUUUUUUUUUUU! :( KAN INT VÄNTA TILLS DEN KOMMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!! .XXX

Kramar: Tilde ;D <3

http://mylifetilde.blogg.se

Sofie Malik

21 maj 2013 21:28

HAHAHAHHAHAHAHA VAD GULLIG DU E GUUUUURL!!! JAG SKA SKRIVA NÄSTA I MON DU FÅR HÅLLA UT!! :DDDDDDDD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards