1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

Same Mistakes del 7

Av Sofie Malik - 20 maj 2013 17:33

                  ~Lillys Perspektiv~

Jag vaknade av jag hörde lite musik i bakrunden killarna hade börjat repa lite Niall hade också gått utan att väcka mig. Jag satte mig upp och såg en bricka med Frukost på brickan va det en lapp det stog "Good Morning sweetie, I hope you have slept well, here you have some breakfast hope you like it<3" Jag log för mig själv och tog en tugga av mackan som låg på brickan och drack upp drickan. Sen gick jag där jag hörde musiken innan och där inne va alla i bandet jag sa "Good Morning everybody!" med ett léende på läpparna och Niall kom fram till mig och kramade mig och sa "Did you like the breakfast babe?" Jag nickade och sa "Yes, Thanks my cookie monster!" Han log och gav mig en puss på pannan sen sa han "We´re almost done here then we can pack and just chilling!" Just det ja, jag åker ju imorgon! jag försökte le men de kom bara fram ett litet fake léende. Jag sa Okej sen satte jag mig på en stol inne i rummet och väntade på att dom skulle bli klara, jag satt och njöt av musiken när dom sjöng. Efter 20 kanske 30 minuter va dom färdiga, jag gick fram till Niall och tog hans hand och vi gick hem till lägenheten som jag trodde va min innan jag fick reda på att jag hade blivit lurad. Jag hörde Liam och dom andra grabbarna säga typ "Olalah! haha!" men jag brydde mig inte så mycket men jag kollade på Niall och han vände sig om och gav dom en blick typ "Haha jätte kul killar!" Jag sa "Haha Niall It´s Okay, They are only jealous" sa jag och blinkade åt killarna som började skratta och Zayn sa "Yes, Suure Haha!" Niall och jag gick vidare sen efter vi hade skrattat färdigt. Vi tog en taxi till min förra lägenhet och vi började packa sen efter typ en halv timme hade vi packat klart allt och vi satte oss i soffan och bara pratade.

Jag känner mig trygg och värdeful i hans närhet! Vet inte varför det bara är så!

Han är inte som dom andra killarna jag träffat innan han är verkligen speciell! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------

SNÄLLA komentera det är roligare att fortsätta skriva om man får komentarer!

 
 
Amanda

Amanda

20 maj 2013 22:24

Vilken gullig del du skrivit (: Blev rörd när jag läste den!

http://onednovells.bloggplatsen.se

Sofie Malik

21 maj 2013 14:53

Taack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards