1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Same Mistakes del 5

Av Sofie Malik - 17 maj 2013 23:04

                                               ~Nialls Perspektiv~

Hon sa "Someone tricked me, this apartment is not mine, and i will not get my money back so i can not afford a new apartment right now, I´ll go back to Sweden again as long" 

jag vill inte att hon ska flytta tillbaka till sverige igen! she´s my dream girl! <3. och jag svarade "Ooh, Sweetie, I will miss you so much! I don´t want you let you go!" sa jag och gav henne en puss på kinden. "I will miss you too babe, But i must go I don´t have any place to live here. I will to go in two days, but you may well help me pack then we can be together as much as we can before I go?" svarade hon och jag sa "Of curse i can babe but first i want to go to a nice place for you, so we maybe can think about something else. Before we start packing!"  Hon nickade som svar för jag förstog att hon va ledsen, det va jag också. jag vill inte låta min dröm tjej åka till sverige utan mig! hon får bara inte! jag ska komma på någon bra idé innan hon åker, jag MÅSTE! jag tog på henne ögonbindel så att hon inte skulle se vart vi gick. När vi va framme så tog jag bort hennes ögonbindel, det va ett stort hus, där inne va resten av killarna, dom hade ju inte träffat henne och dom hade lovat att hjälpa mig få en fin middag med levande ljus och lite så. 

                                             ~Lillys Perspektiv~ 

Jag kollade runt lite ett hus med inte så många fönster och grått, det såg rättså tråkigt ut men det kanske va något jätte fint inne vem vet, jag går vart som helst spelar ingen roll, bara jag får spendera dessa två dagarna innan jag åker tillsammans med honom. När vi gick in så stog resten av one direction medlemarna där och väntade på oss dom log mot oss vi gick och höll handen. när jag såg dom tänkte jag : hmm, kanske därför det inte är så mycket fönster så dom ska få lite privatliv typ? aa kanske. När vi va framme vid dom fick jag en snabb kram av alla medlemarna och dom presenterade sig själva men jag sa sen "I already know all about you typ your name, after name and middle name, I was a fan when i was smaller, And I´m still" sa jag med ett léende på läpparna dom skrattade samtidigt och jag började också skratta. Sen efter en stund när vi pratat färdigt gick vi in i ett stort rum med ett bord fin dukat de va två lappar vid bordet det stog "Niall and Lilly<3"  det va så fint jag blev så överaskad jag kramade Niall och sa "So sweet of you Niall my little cookie monster<3" Och Niall svarade "Haha you welcome my sweetheart, but the boys, helpt me, we all together did this for you and me<3" Sa han och gav mig en kyss på kinden

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards