1dfanfic1

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Same Mistakes del 3

Av Sofie Malik - 13 maj 2013 20:41

                                               ~Nialls Perspektiv~  

Jag har aldrig gillat någon så mycket som jag gillar Lilly, Jag känner henne inte så mycket ännu men hoppas vi kommer lära känna varandra mera! Hon är så himla söt och hon verkar snäll, jag tror vi kan bli väldigt bra vänner och för hoppningsvis mer än vänner! "Where would you go?" Frågade Lilly, sen svarade jag "Does not matter as long as you come with me hottie" Jag såg hur Lilly blev röd i hela ansiktet, undra vad hon tänkte i entligen. 

                                      ~Lillys Perspektiv~

Vad söt han är och han kallade mig "Hottie" ingen vad jag vet iallafal har kallat mig det innan, han är helt perfekt! Det kanske känns konstigt att jag är kär i honom redan fast vi typ inte känner varandra, men det känns som att Niall inte har några dåliga sidor i mina ögon har han perfekt léende perfekta blåa ögon perfekt hår och han har humor, Hans röst låter så vänlig! My Dream Guy<33 Jag trodde inte att det fanns så perfekta killar som han! "But it does not matter I will follow you wherever you want" Sa jag med ett léende på läpparna jag försökte göra mitt léende gulligt men det gick inte så bra jag såg nog rättså rolig ut, jag hörde Niall skratta lite för sig själv och då sa jag "Sorry if I looked ugly, I want to try to look cute in front of you" Sa jag lite tyst då svarade han "You never look ugly, you are only so cute when you smile. And okay follow me" Sa han och tog tag i min hand och drog i väg mig till någon resturangnär vi ätit färdigt satt vi bara och kollade på varandra, sen kom jag på att det är Niall James Horan från One Direction! så jag sa "Are you Niall James Horan from One direction?! Born In Ireland 13 September 1993?!" Han skrattade och sa "Haha Yes I am!" Det va därifrån jag kännde igen honom! Men det har ju inte kommit fram några fans idag eller i allafall inte samtidigt som jag va med honom, men jag blev väldigt chockad att jag inte kom på det innan!! "Haha, i was/am a fan of one direction!" han skrattade igen och log ett super fint léende. han sa  "I like you Lilly, You have one perfect smile and you are so perfect, and SO sweet & Cute!" Och så sa jag 

-Aww, Thanks Niall! I like you too! before you said that about me, I thought it´s about you! med ett léende på läpparna! 

Jag kollade på klockan hon va 01:15 jag kännde att jag började bli trött och skulle jobba imorgon så jag va nog tvungen att gå ifrån den underbara Niall! Jag sa det till honom och han sa "Okay but, can i have your number first so i can call you?" 

-Okay here you have my number, can i have your number too? 

-Okay, here you have sweetie! see you later! I call you! promise!! Skrek Niall efter mig och jag vände mig om och gav han en släng puss, innan jag vände mig om igen och skulle börja gå igen såg jag att han fångade den. Då fick jag ett stooort léende på läpparna han är såå söt!

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

Nästa del kommer snart komentera vad ni tyckte snälla!!<33

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Malik - 20 februari 2014 13:12

Hej, Jag ska börja på en ny fanfic och vet inte vad som ska hända i den, kan någon ge mig tips? KOMENTERA! taaack :* ...

Av Sofie Malik - 8 februari 2014 12:14

Hej igen! fölåt för jag inte har lagt ut del 4... jag har bestämt mig att jag ska fortsätta på denna fanficen på wattpad. Hoppas ni vill fortsätta läsa den där och så. Klicka på länken för att komma dit jag ska fortsätta skriva den :3 tack :*  www....

Av Sofie Malik - 17 december 2013 15:32

HI, if you have boring sometime call me? (och hans telefon nummer, kommer inte på något just nu xD) Ska jag ringa honom eller inte? emmm vet inte vi får se... -------------------------------------------------------------------------------------...

Av Sofie Malik - 15 december 2013 11:10

HEJDÅ GAMLA SKIT LIV!! HEJ NYA (FÖRHOPPNINGSVIS) BÄTTRE LIV!! JAG STICKER NU!  Om bara några timmar är jag framme! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       ...

Av Sofie Malik - 29 november 2013 22:15

      Jag heter Lea. Är nu 19 år och har inte de bästa livet nu och har aldrig haft. Jag blir mobbad,skär mig och svälter. Min Pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma va jätte ledsen pågrund av de så hon lämnade också mig, när jag...

Presentation


Jag skriver 1D Fanfic, hoppas du kommer gilla det du läser ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning, Öhmmm Ja.. x3

Det är något fel på min blogg så jag kan inte ha någon omröstning så får väl typ ha det här. Vilken av mina fanfics va bäst?

1. One Time

2. Same Mistakes

3. Little Things

Skriv i en komentar vad du tycker ;) 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

I Love 1D

Music


Ovido - Quiz & Flashcards